iemand ervaring met inleveren van douwe egberts punten in de kadowinkel?

Hai mama's,

Ik spaar al sinds we samenwonen punten van de thee en koffie van pickwick en douwe egberts. Nooit iets mee gedaan, maar nu heb ik een reden om te sparen; een theedoos van pickwick. Aangezien ik een ontzettende theemuts ben lijkt me dat super. Ik kwam tekort om hem gratis te kunnen halen (ja, het is goed hoor, ik betaal pickwick en DE al genoeg door die thee en koffie te kopen en ik ben een hollander, ha ha!) dus ben ik in de familie gaan schooien en guess what? Ik heb nu een hele hoop punten!
1 iemand gaf aan ook wel een gratis theedoos te willen als ik punten zat had en mijn zusje wil er alvast 1 voor haar uitzet. Nou, punten genoeg, dus ik ga aan het uitdelen. Ook voor de mensen die punten aan me gegeven hebben krijgen een kleinigheidje!

Maar nu komt mijn vraag; ik las op de site dat je ze per 1000 aan moet leveren; gaanze nou in de winkel al die punten staan tellen? Ik ben eerlijk hoor, zit ze netjes te bundelen, maar ik vroeg het me gewoon af.

x miranda

Haha nee hoor! In Enschede, waar ik wel eens geweest ben tellen ze alleen de bundeltjes. Misschien dat ze wel in de loop der tijd wat handigheid hebben gekregen in het beoordelen of het bundeltje dik genoeg is......? Veel plezier met je aanschaf en met het weggeven!   Wat kost de theedoos op het moment trouwens? Hij staat nl ook nog op mijn verlanglijstje!

Groetjes Saskia

hoi Miranda,
ik heb laatst in Amsterdam bij de DE winkel ook heel veel punten ingeleverd voor een Senseo apparaat en ze hebben de punten niet geteld. Ik had alles keurig in bundeltjes gedaan met een briefje onder het elastiekje met daarop het aantal geschreven en ze heeft alleen de bundeltjes geteld. Alles ging wel gezamelijk in een papierentas met een bonnetje erbij voor hun eigen administratie maar meer ook niet.

Haha lijkt me ook geen doen voor de medewerkers om alles te tellen...en dan wil ik ook niet achteraan in de rij staan .

Succes met het sparen en het halen van alle spullen!

groetjes Tamar

Ik ben ook hard aan het sparen. Wilde een serviesje voor Feline kopen, maar die heeft mijn moeder een tijdje geleden al gekocht (niet die gave dus van DE, maar ja...)
Dus nu kijken wat ik dan wel wil. Heb al best veel punten.

Ik heb het serviesje van BLONT gekocht voor Mette ondanks dat we al een serviesje voor haar hadden. Ik vond hem gewoon TE leuk om te laten staan. Ik moest wel bijbetalen maar niet heel veel. Nadeel van die punten vind ik wel dat je zelfs voor het kleinste dingetje veeel nodig hebt..

x ing

thanx voor jullie reacties!

voor een theedoos met 8 vakjes heb ik 3700 punten nodig. Met heel mijn geschooi heb ik nu 19600 punten! Dus ik kan lekker gaan shoppen. Voor een theeglas heb ik bv 550 punten nodig. Gaat helemaal goedkomen! Maar ik neem ook wat mee voor degene die mij punten hebben gegeven, vind het superlief van tantes en kennissen!

Hoi Ing,
Ik twijfel heel erg om het alsnog te kopen. Want mijn moeder heeft een heel goedkoop setje gekocht. Niks mis mee, maar ik vind die van blond zo leuk!

groetjes Maris

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik ben ook aan het sparen voor de theedoos en theeglazen, het past hier helaas niet meer in de doos van de Xenos, die van ellende uit elkaar valt.

Maar ik heb al meer dan genoeg, maar nog geen zin om te gaan!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan