Iemand ervaring met innestelingsbloeding?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!

A.s. zondag is mijn NOD, maar nu had ik ineens een beetje bloed bij het plassen terwijl het pas dag 22 is van mijn cyclus? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vind het wel erg vroeg voor ongi, maar bij mijn eerste zwangerschap heb ik geen innestelingsbloeding gehad? Ik weet wel dat er 1 simpel antwoord is: afwachten hoe dit zich verder gaat ontwikkelen, maar wilde het toch even kwijt... Ik hoop dat jullie me iets kunnen vertellen, alvast bedankt!

Groetjes,
Josephine

Hey Josephine.

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap een innestelingsbloeding gehad.
Dit was 5 dagen voor mijn NOD. Ik had alleen 's ochtends last van een klein beetje oud bloed bij het afvegen.
Bij deze zwangerschap heb ik het niet gehad, dus ja.....elke zwangerschap is weer anderers he?
Tja en idd, net wat je zelf zegt, het enige wat je kan doen is afwachten, hoe vervelend ook. Ik hoop voor je dat het een goed teken is deze bloeding.
Succes hoor !!!!!!

Liefs van Miena.

Hoi

Ik heb met ruim 7 weken nog een innestelingsbloeding en het is nog niet helemaal weg.
Ik was zo onzeker omdat ik tussen mijn 2 meiden ook een miskraam heb gehad! Maakte ik een afspraak voor een echo en gelukkig het hartje klopte goed en groeide goed. Dus Nu ben ik weer gerust gesteld.

Een september moeder ( 2 kinderen, 08-02-2005 en 31-05-2007)

Terug
Bovenaan