iemand ervaring met Joolz Bloom?

A

Anoniem

Guest
Wij gaan vanavond kijken naar de Bloom van Joolz. In mijn ogen een erg goede kanshebber onder de kinderwagens. Niet de goedkoopste, maar zeker ook  niet de duurste. Maar wel erg kompact, licht en makkelijk te handelen. Met een hoge comfort-faktor voor onze ukkie.

Voor welke wagen gaan/ zijn jullie gegaan?

Groetjes Noelie

Hoi Noelie,

Wij gaan/gingen ook voor deze wagen maar toen wij hem gingen bestellen bij de prenatal vertelde de verkoopster dat de wagens terug gestuurt waren naar de fabriek. Wij hebben hierom een mailtje gestuurt naar joolz bloom om te vragen wat er aan de hand was. Hieronder hun antwoord:

Het klopt inderdaad dat de nieuwe kinderwagen bij de Prénatal niet meer als showmodel staat.
De kinderwagen is teruggenomen vanwege enkele veranderingen die wij aan de kinderwagen wilden hebben.
Wij zijn namelijk een bedrijf die naar perfectie streven en wij wilden nog een aantal veranderingen
aanbrengen zodat de kinderwagens helemaal perfect zullen zijn.

Inmiddels zijn we druk bezig met het verbeteren van de kinderwagens en
wij zien en merken het resultaat.

Deze perfectionering aan de kinderwagen heeft ook voor een andere datum gezorgd!

Wij verwachten de kinderwagens nu namelijk rond half augustus bij de verkooppunten te hebben.

De kinderwagens zullen dan per direct te koop te zijn.

Voor de verkooppunten verwijs ik u naar onze website:

www.my-joolz.com

Mocht u nog anderen vragen hebben dan hoor ik die graag!

Wij willen eigenlijk nog steeds deze wagen,maar wachten eerst even af wat de veranderingen zijn.
ik hoop dat je hier wat aan heb
groetjes,
patricia

Hoi Patricia,

Dit zelfde kregen wij gister ook te horen.
Wat eraan veranderd ging worden, kon de verkoper niet vertellen, maar hij wist wel dat het de onderstellen betreft, dat die uitgewisselt gaan worden. Zij hebben ervoor gekozen om de wagen nog wel in de showroom te houden, want zij vinden het een geweldig product. En willen de wagen onder de aandacht kunnen brengen.
De verkoper, wat je noemt een ouwe rot in het vak, heeft ons weten te overtuigen te wachten met bestellen van een wagen totdat de  aangepaste versie binnen is.
Gelukkig hebben wij tot eind december, begin januari.

Wij zijn nog steeds enthousiast en de wagen is nog steeds een grote kanshebber.

Groetjes Noelie

Hoi,
wij zijn voor de quinny buzz gegaan omdat we hem mooi vonden en veel positieve reacties hebben gelezen.
gr lisette

Terug
Bovenaan