Iemand ervaring met kindje die zijn hoofdje niet optilt??

A

Anoniem

Guest
Mijn zoontje van 19 weken tilt nog steeds zijn hoofd niet op als hij op zijn buik ligt. Hij probeert het wel, maar het lukt gewoon niet.. De fysio komt wekelijks langs, al vanaf december, maar er zit niet echt vooruitgang in. Er lopen nog onderzoeken en binnenkort moeten we weer naar de neuroloog. Omdat er nog steeds niets uit onderzoeken is gekomen vraag ik me af of iemand van jullie dit herkent??????????

Gr.

Hoi,

Ik herken het niet, maar ik wil je wel heel veel succes wensen!!!!

Hoi,

ik heb er zelf geen ervaring mee maar weet wel dat Rik, de zoon van Saskia(saskiaenmaik) er problemen mee had. Ik weet niet wat ze er allemaal aan heeft gedaan maar het is in elk geval goed gekomen. Misschien kan je eens zoeken in de geschiedenis van dit forum of een berichtje voor haar achterlaten.

Groetjes van Marloes

Hoi. Mijn zoontje is ondertussen bijna 7   maanden en vanaf dat hij 4,5 maand is komt de fysio bij ons omdat hij in eerste instantie zijn rechterarmpje bijna niet gebruikte. Nu blijkt dat hij de grootste moeite heeft om op zijn buik te liggen en dan zijn armpjes onder zich te houden of voor zich uit te doen (om iets te pakken of zo). Als hij op schoot zit doet hij ook constant zijn armpjes naar achteren.. Ook vind hij het moeilijk om zijn hoofdje lang omhoog te houden.
Ik oefen me helemaal suf maar het blijft ook een "probleem".. Ik ga er maar vanuit dat het uiteindelijk weer goed komt..

Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan