Iemand ervaring met kruidvat paarse dop test?

Jazeker....heb ze zelf ook gedaan!
de verticale streep is iets lichter dan de horizontale....
Ik hoor altijd hele betrouwbare verhalen. Sterker nog: ze worden gezien als de beste koop/kwaliteits verhouding! dus you better believe it!

Ik denk dus dat je gewoon zwanger bent!!! gefeliciteerd!!!!!!!!!!
 
je hoeft niet gelijk klachten te hebben... ik dacht ook niet zwanger te zijn omdat ik ook helemaal geen klachten had... Maar idd zoals Qstyles zei... als er maar een licht streepje staat ben je zwanger meid!

xxxjes
 
Heey meis,

Je bent toch echt zwanger hoor!!! Wat heerlijk voor je meid!! En de kwaaltjes komen vanzelf wel haha. Ik ben 6 weken en de kwaaltjes komen al. Geniet dat je nog geen last hebt!!

Liefs ciomama
 
gefeliciteerd hoor!!
en bij twijfel kan je toch gewoon nog een test doen, bv van clear blue waarop zwanger/nietzwanger staan. dan gaan meteen je twijfels weg!
 
Wij hebben de test van kruitvat en apotheek gedaan. Beiden een heel licht streepje. Dag later toch maar clear blue gehaald, dan hoef je niet te gokken maar staat het voor je neus haha.
Maar hoe licht het streepje ook is, betekent wel dat je ZWANGER bent. Gefeli meid.

Wij zijn nu 7 weken en heb op de moeheid na nergens last van :D

 
ik vind die paarse testen slecht, je kunt beter die goedkopere van het kruidvat nemen die 2 voor 5,- die geven altijd het goede antwoord, ik heb zelf 2x een valse positieve test gehad bij die test met de paarse dop. en heb het van anderen ook vaker gehoord.
 
Terug
Bovenaan