A
Anoniem
Guest
Hoi hoi,
Ik moet even m ´n verhaal kwijt, ben weer zo verdrietig aan het raken hier...
Ik heb van de week positief getest, een paar dagen voor m ´n NOD.
Nu vandaag ben ik officieel overtijd en dus zwanger.
Maar nu dus het volgende.
Ik heb de hele week (vanaf maandag) gevoeld dat er iets in m ´n onderbuik bezig was. En nu, sinds gisteren... niets meer!
In september had ik een miskraam gehad, en toen had ik erge last van m ´n buik, en ook opeens niets meer. Ben zooooo bang dat het nu weer fout gaat...
De test van vanochtend was ongeveer net zo ´n streep als gistermiddag, ik denk zelfs iets lichter...
Mijn vraag is of iemand hier ook ervaring mee heeft.
Dat je eerst voelt dat het als het ware broeit in je buik, en dan op een gegeven moment niet meer.
Ik vraag me namelijk af of het nu juist goed is dat m ´n buik rustig voelt (goed gesetteld zeg maar), of dat het juist niet goed is dat m ´n buik rustig voelt (in september na pijn opeens niets meer en fout afgelopen)?
Ik hoop dat iemand me wat van haar ervaring kan delen..
Alvast bedankt meiden!
Groetjes Sientje
Ik moet even m ´n verhaal kwijt, ben weer zo verdrietig aan het raken hier...
Ik heb van de week positief getest, een paar dagen voor m ´n NOD.
Nu vandaag ben ik officieel overtijd en dus zwanger.
Maar nu dus het volgende.
Ik heb de hele week (vanaf maandag) gevoeld dat er iets in m ´n onderbuik bezig was. En nu, sinds gisteren... niets meer!
In september had ik een miskraam gehad, en toen had ik erge last van m ´n buik, en ook opeens niets meer. Ben zooooo bang dat het nu weer fout gaat...
De test van vanochtend was ongeveer net zo ´n streep als gistermiddag, ik denk zelfs iets lichter...
Mijn vraag is of iemand hier ook ervaring mee heeft.
Dat je eerst voelt dat het als het ware broeit in je buik, en dan op een gegeven moment niet meer.
Ik vraag me namelijk af of het nu juist goed is dat m ´n buik rustig voelt (goed gesetteld zeg maar), of dat het juist niet goed is dat m ´n buik rustig voelt (in september na pijn opeens niets meer en fout afgelopen)?
Ik hoop dat iemand me wat van haar ervaring kan delen..
Alvast bedankt meiden!
Groetjes Sientje