iemand ervaring met liesbreuk?

ik heb een hard bultje ne naast mijn lies zitten. als ik sta is hij hard en heb ik er behoorlijk last van. als ik lig lijkt ie wel verdwenen. kan pas donderdag na de dokter.. zelf denk ik aan een liesbreuk heeft iemand hier ervaring mee? en kan het kwaad tijdens de zwangerschap of bevalling? ben nu 27 week zwanger.
alvast bedankt voor jullie reacties
 
helemaal niemand die hier ervaring mee heeft? of iemand die je kent die dat gehad heeft?

ik ben vanmorgen heen geweest en het is inderdaad een liesbreuk. de dokter heeft me doorvewezen naar het ziekenhuis maar krijg daar volgende week pas bericht van. en moet dan nog eens afspraak maken vind het allemaal erg lang duren... maar goed zit niks anders op dan wachten.

hoop dat hier nog iemand is die mij beetje gerust kan stellen.
 
jaaaaa ikke heb het ook gehad bij mijn eerste zwangerschap en alles klinkt als een liesbreuk.
Bij mij deden ze er niets aan en zouden ze afwachten tot na de zwangerschap daarna is ie weg getrokken en heb er geen last meer van gehad wel kan het zo zijn dat ik nu bij mijn tweede zwangerschap er weer last van kan krijgen maar dat wacht ik maar rustig af.
Ik had het na mijn 30 weken zwangerschap toen trouwens.
succes meis
 
Terug
Bovenaan