Iemand ervaring met Lucrin- injecties?

Hello girls,

Ik heb drie maanden Lucrin-injecties gehad tegen endometriose (lucrin depot, 1 x per maand). De laatste was eind december. Ben nog steeds niet ongesteld geworden, maar heb geen idee hoelang het duurt voor je lichaam weer op orde is. Heeft iemand ervaring hiermee?
Bedankt alvast!

Saartje

hoi saartje,

ik heb ook lucrin gespoten maar dan voor ivf behandeling,ik ben met de behandeling gestopt en moest lucrin nog dagelijks blijven spuiten tot ik ongi zou worden.
dat was ik na drie weken nog niet,heb zh gebeld,extra echo gehad die was goed(alles was weer rustig van binnen) en ik kon stoppen met de lucrin.
is nu een week geleden en ook nog steeds niet ong.
kan je dus niet echt een antwoord geven,ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen wanneer het weer op gang komt.....

succes met wachten en laat de rode duivels maar snel komen!!!
kunnen we weer verder met behandelen...

gr. moniek

Ha Moniek,

Bedankt voor je antwoord! Ik weet alleen niet of het hetzelfde is als je dagelijkse injecties krijgt of 1 keer per maand? Ik heb ze drie maanden aaneengesloten gehad om tijdelijk in de overgang te komen en m'n lijf rust te geven (LEUK! OPVLIEGERS, WAT EEN RUST!). Dus ik kan me ze voorstellen dat het dan best wel even duurt? En als ik het goed begrijp is het de bedoeling dat je meteen nu verder gaat met de IVF-behandeling?
Nou ja, ik heb ook geen idee. Hopelijk zijn er anderen die het weten. Ik begin met m'n eerste IUI namelijk bij m'n menstruatie (na 4 jaar wachten!) dus het wordt nu ook echt wel tijd dat er wat gebeurt..

Jij succes met alles!

Groeten, Saar

Terug
Bovenaan