Iemand ervaring met massage

A

Anoniem

Guest
Hallooooo,
Ik ben altijd een ontzettende fan van massages.
Nu heb ik gehoord dat je als je zwanger bent geen hot-stone massage mag krijgen. Maar hoe zit dat met als je zwanger wilt worden?
Kan het het beste even navragen bij de masseuse, maarja dan weet ze natuurlijk ook genoeg!!!

Een Hot Stone massage is trouwens een massage met hete stenen. Errug lekker moet ik zeggen. Echt verslavend!!!

Liefs Benthe

He Benthe
Ze zeggen ook dat je geen alchol mag drinken en eigenlijk geen pijnstillers mag slikken geen rauwe dingen enz enz. Maar dit is in de eerste maand ook geen probleem en ervoor al helemaal niet. Ik heb geen verstand van die dingen maar als ik jou zo hoor is het wel ontspannend voor jou en dat is weer een goede basis voor het begin van je baby. maar goed eigenlijk weet ik het ook niet misschien is zoeken bij hetesteenmassage.nl ofzo hihi groetjes Pam

Hoi Benthe een vriendin van mij gaat geregeld naar de sauna in bleiswijk en nou kregen we van de week te horen dat haar schoonzus in verwachting is en inderdaad het eerste en het laatste trimester geen hotstones begreep ik.
Wel mogen andere masages wel en de maseuses kunnen je een paar heerlijke adviseren begreep ik .
Dus gewoon vragen en lekker genieten!!
Groetjes bietje

Hoi Benthe,

We hebben op het werk ook massage om RSI tegen te gaan. Dit is een drukpuntmassage. Indien je zwanger bent of probeert zwanger te worden, dienen we dit te melden. Dit type massage kan namelijk door de drukpunten die ze masseren  een miskraam opwekken. Ik weet niet hoe zit met andere, maar dat zal de masseuse wel weten.

Ik vind het trouwens een goede site. Je kan hier zoveel info op vinden en alles vragen!

Grtjs,

Anne

He Benthe,

Wat ik van iedereen hoor kun je tot dat je weet dat je zwanger eigenlijk gewoon alles kunt doen. Maar ik zou het voor de zekerheid gewoon vragen. ja ok dan weet de maseuse het, maar die ken je waarschijnlijk niet persoonlijk. En als het goed is doet ze er verder niets mee, behalve je advies geven.

Beter iemand die het weet dan dat je een onnodig risico nemen
Liefs Carina

Ja, dat is waar!!
Maar de masseuse is een hele goede kennis van me, dus vandaar dat ik het haar liever niet vraag.

Ik had trouwens nog gereageerd onder de topic 'he benthe' maar die is inmiddels verschoven naar de tweede pagina.

Benthe

He Benthe,

Ik zal zo kijken bij het topic Benthe, maar was een paar avonden niet thuis vandaar.

Maar wat betreft de massage, ja als je haar kent is het lastig. Wat je zou kunnen doen is gewoon een beautycentrum in Nederland bellen en gewoon de vraag algemeen voorleggen. Ik weet zeker dat ze dat gewoon willen vertellen en op die manier kun je het heel anoniem doen..

Misschien is dat wat voor je?

Liefs Carina

Terug
Bovenaan