iemand ervaring met melkpoeder van Bonbébé?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

ik ben sinds kort overgestapt op het merk Bonbébé,
maar merk ook dat de ontlasting van mijn kleine (10 mnd)
steeds heel erg dun is. Iemand hier ook ervaring mee toevallig?
Hiervoor had ik Similac trouwens. Ik weet niet meer precies of
hij het op het laatst met Similac ook had... Kan natuurlijk andere
reden hebben zoals tandjes, maar als jullie kindjes dit missch ook hebben dan stap ik weer over!!

Groetjes

Hoi Happy,

Ik heb wel eens de potjes gehad van Bonbebe en ik vind het eerlijk gezegd vies. Feline vond het ook niet lekker en ze had last met haar ontlasting. De melk heb ik nog nooit geprobeerd, maar ik kan me voorstellen dat de kwaliteit hetzelfde is als de potjes eten.

groetjes Mariska

ps ik gebruik nu friso normaal 2 en dat gaat supergoed

Hoi,

Ik heb regelmatig potjes van Bonbebe en Lindy vind het lekker! Vooral de bruine bonen en stoofpotje...
De melk heb ik ook 1x geprobeerd (omdat Friso  erg in  prijs steeg opeens)  en ook dat dronk ze goed. Alleen vond ik het zelf wat apart uitzien en ben weer terug gegaan naar Friso. Die heb ik vanaf het begin en vind ik prima. Maar niets mis met bonbebe volgens Lindy...(en haar ontlastig is nog steeds hetzelfde)

Sannemams

ook hier nog een die de potjes wel lekker vind, maar geen ervaring heeft met de melk.
Ik gebruik al sinds dat Vera aan de fles is (met 8 mnd) de opvolgmelk van de kruidvat. Bevalt me super. Heb de kast vol staan, want ze waren laatst 0,90 goedkoper. Tja dan laat ik het niet staan.
Moet ook wel zeggen dat de kruidvat hier altijd goed bevoorraad is. Heb ook andere verhalen gehoord.
succes ermee
groetjes daniela

Hoi!

Rik lust de potjes er ook van, maar heb nooit de melk gebruikt. Ik gebruik eigenlijk nog steeds Nutrilon, maar die is echt keiduur. Ga straks ook maar es over denk ik (naja schiet niet echt meer op nu, maar toch)

In ieder geval zou ik het nog even aankijken. Met wisseling van voeding kunne ze altijd wel even reageren, en ja misschien zijn het wel tandjes. Als het naar een week nog niet over is zou ik toch even de voeding weer omgooien!

Succes

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi Happy,
Ik gebruik zelf de flesvoeding van bonbebe gemixt met nutrilon omneo, Merel had altijd hele dikke ontlasting. Daarvoor gebruikte ik ook similac, maar die hadden ze ineens niet meer. Ik gebruik nu 4 scheppen bonbebe en 2 omneo. Wil nog verder afbouwen om te kijken hoe het nu gaat met de ontlasting, maar ze is nu volgens mij bezig met tandjes en ook zij heeft nu dunnere ontlasting.
Op zich bevalt de voeding gemixt goed.

Hallo daar!

Mijn kleine mannetje krijgt bonbebe melk en soms ook potjes/soms vers....
Hij vindt alles even lekker en met zijn ontlasting heeft ie geen last eigenlijk...
Wel doe ik op een fles van 210 ipv 7 scheppen 8 erin, want de melk leek mij ook een beetje dunner dan normaal...
Hij krijgt eigenlijk nog maar twee flessen en omdat die 's ochtends en 's avonds zijn zit daar ook bloem in....mss alleen die flessen vervangen dan???
Succes iig!!!

Hoi meiden
bedankt voor jullie reacties.
Het is nogsteeds hetzelfde hier, hele zachte ontlasting
en het is zeker langer dan 2 wk dat ik nu Bonbébé gebruik dus
de kleine zal er nu toch wel aan gewend zijn zou je zeggen.
Denk alweer 3 weken gebruik.
Ik kijk het nog deze week aan en anders toch maar weer naar Similac, wat hij gewend was. Maar dit merk hebben ze opeens in veel winkels niet meer en daar is dus Bonbebe voor in de plaats gekomen, vandaar dat ik die maar heb genomen....

ik hou jullie op de hoogte!

Terug
Bovenaan