iemand ervaring met nutrilon goede nacht?

hoi,

ik zit dus met dat doorslaap probleem nu vraag ik mij af helpt die nutrilon goede nacht echt?
ik geef nu al 210+7 scheppen + 2 el nutrix + halve liga. nou lijkt mij al voldoende. maar hij is er gewoon 3 a 4 uur later weer. hij is inmiddels 7 maanden
 
Ja, en een positieve ervaring ook!

Onze dochter ging opeens doorslapen toen we overstapten, dus ik kan het aanraden.

Mocht je nu geen volle pot willen kopen kun je ook eerst zo ´n kartonnetje proberen, daar zitten 1 of 2 voedingen in.

Succes!
 
Ik heb dan weer een minder positieve ervaring ermee. Zarah ging juist onrustiger slapen! Misschien omdat het wat zwaarder op de maag valt (wat natuurlijk ook het hele idee is) en dat vond zij dus niet zo prettig. Gevolg: nog vaker ons bed uit 's nachts...
 
Ik heb in principe goede ervaringen ermee echter voor mijn zoontje Ruben (inmiddels bijna 22 maanden) heeft niets geholpen tegen het niet doorslapen. Ik heb van alles geprobeert maar het ene kind is gewoon hongeriger als de ander. Daar heb ik me uiteindelijk maar bij  neergelegd, natuurlijk heb ik wel geprobeert me aan het advies van het consultatie bureau te houden maar ja of je bent de hele nacht wakker of je geeft de kleine eten en je kan zelf ook slapen, een tevreden kind is de halve wereld zeg ik maar, Ruben is nooit te dik geweest, geen moment hij is gewoon heel actief en ja dat kost energie en ja daar krijgt je nou eenmaal honger van, uiteindelijk is het helemaal goed gekomen toen hij 13 maanden was is het in eens over gegaan dus echt hou nog even vol, je kindje groeit er echt overheen.
succes
 
quote: moeder van 5 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-05-2009 16:43:49'));

hoi,

ik zit dus met dat doorslaap probleem nu vraag ik mij af helpt die nutrilon goede nacht echt?
ik geef nu al 210+7 scheppen + 2 el nutrix + halve liga. nou lijkt mij al voldoende. maar hij is er gewoon 3 a 4 uur later weer. hij is inmiddels 7 maanden



Ik ken eigenlijk vooral kinderen die er enorm van gingen stuiteren 's nachts.

Maar geef je je kind zoveel te eten voor het slapengaan? En hoe laat geef je dat dan?

Als ze te vol zitten worden ze ook sneller weer wakker omdat hun bloedsuikerspiegel dan te snel daalt. En sommige kinderen hebben nou eenmaal elke 3 a 4 uur iets nodig, en dan helpt veel eten geven ook niet.
 
ook wij hebben het een tijdje geprobeerd, maar kreeg de indruk dat het niks werkte.
nathalia werd nog gewoon wakker savonds.
na een tijdje ben ik er mee gestopt, en ging weer over op de gewone voeding.
toen keeg ik de tip om minder te geven (gaf 250cc, met bambix)
dan ging een stuk beter!!!

dus mischien ook wat minder geven?? ipv de goedenacht?
die goedenacht, ligt nog zwaader op de maag.
of wordt je kleine echt wakker van de honger?

scces ermee.
gewoon probere zou ik zeggen (alle 2 de opties)\

groetjes, do


 
Terug
Bovenaan