iemand ervaring met Nutrilon Goede Nacht ?

Mijn dochter is nooit zo'n goede melkdrinker geweest,maar de avondfles (19 uur) gaat er altijd rap in. Nu wil ik haar eigenlijk wat "meer" geven, maar pap wil ze niet, zowel van lepel als uit fles niet.

Heeft iemand ervaring met Nutrilon Goede Nacht??

Groetjes Bianca

Hallo!

Wij geven onze dochter sinds het moment dat ze naar de vervolgmelk ging, ´s avonds voor het slapen Nutrilon Goede Nacht. Daarvoor deden we rijstebloem in de laatste fles, maar dit wilde ze niet meer drinken.
Nu geven we haar dus als laatste fles Nutrilon Goede Nacht en dat gaat erg goed. Ze slaapt de nacht door. Wij zijn dus erg tevreden!

Overigens krijgt ze overdag de melk van het Kruidvat.

Groeten, Marieke

Hoi hoi,

Het is wel grappig om te lezen dat het ene kind het er heel goed op doet terwijl onze dochter het afschuwelijk vindt.
Wij gaven haar eerder altijd nutrix in de laatste fles. Maar toen ze 6 maanden was ben ik dit 's morgens gaan geven. Zodat ze alvast wende aan het idee om 's morgens een bordje pap te eten.
Daarom ben ik toen ook nutrilon goede nacht gaan gebruiken. Maar ons meisje deed superlang over haar fles, soms wel een half uur. Met heel veel zeuren en stoppen tussendoor. Dat zijn we helemaal niet gewend, want normaal drinkt ze een fles binnen een kwartier leeg.
Nu ben ik gestopt met goede nacht, de bus was leeg, en krijgt ze een gewone fles. Nu is ze weer tevreden, drinkt zonder zeuren en slaapt net zo goed als anders. Dus bij ons een gewonen fles.

Als ik jou was zou ik het gewoon even uitproberen. Misschien vindt jullie kindje het wel heerlijk.

Groetjes Anne

Mijn zoontje krijgt smorgens en savonds een bordje bambix, hij is overigens 6.5 maand.
ik maak de laatse bambix van goede nacht van nutrilon, en hij vind het heerlijk!
ik moet zeggen ik heb het geproeft, je wilt toch weten hoe het smaakt wat je, je kind geeft!
en ik vond het zelf ook wel romig en zoet smaken.
weet niet, of hij op de melk lekker doorslaapt, maar hij slaapt goed.

liefs marina

Ik heb gewoon uit nieuwsgierigheid een pak gekocht ! Gisteren was het niet echt een succes, het klonterde onwijs ! Dus ik nog naar mijn man gegilt dat hij effe snel een 3 standen speen moest zoeken. Dat ging wat beter, maar was nog niet alles. Ik moest steeds zelf even zuigen om de klontjes voor het gaatje weg te krijgen. Nu was ze ook verkouden en erg moe, en door dat telkens uitzuigen van die speen hoefde ze niet meer. Ze heeft denk ik krap 100 ml op.
Ik heb het vanavond weer gegeven, maar toen half goedenacht-half gewone flesvoeding, en dat dronk ze in 1 keer op, had het idee dat ze het erg lekker vond, en het smaakt inderdaad erg romig.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan