iemand ervaring met Osteopathie ivm bekkenklachten?

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik heb inmiddels 7 behandelingen bij de fysio gehad ivm bekkenklachten. De pijn zit bij mij voornamelijk in mijn linkerbil en been bij het omdraaien in bed en bij het lopen.
De fysio heeft mij nu geadviseerd om rust te nemen, maar om eerlijk te zijn wordt de pijn door het liggen alleen maar erger.
Op internet las ik over osteopathie, heeft iemand hier toevallig ook ervaring mee?
Door de pijn kan ik helemaal niet zoveel genieten van mijn zwangerschap en dat is zo jammer!
Hebben jullie minder pijn door te rusten en blijven jullie juist in beweging?

Grtjs,
Lucy (33w)

Hoi Lucy,
Ik heb geen ervaring met osteopathie en bekkenklachten. Ik heb wel heel goede ervaringen met ostheopathie. Ook nu tijdens mijn zwangerschap ben ik onder behandeling. Het voordeel is dat je geen verwijsbrief nodig hebt van de huisarts, je kunt gewoon een afspraak maken.
Check wel even wat je verzekering vergoed, want het is vaak niet goedkoop.
Op www.osteopathie.nl  vind je meer informatie.

Heel veel succes met je klachten en ik hoop dat je je snel beter voelt.

Groetjes,
Evelien

Hoi,

Ik ben naar een osteopaat gegaan i.v.m. bekkenklachten. Ik had nog niet heel erg veel pijn (het is geen bekkeninstabiliteit)  en wilde voorkomen dat het erger werd.

Na 1 behandeling bleef de pijn zeker 3 weken weg. Ik weet niet wat ze precies doen maar het werkt zo goed. Bij de tweede keer was de pijn ook de dag daarna weg. Ik ben nu 3 weken verder en heb nog steeds geen pijn.

Ik zou het je zeker aanraden!

Syl

Terug
Bovenaan