Iemand ervaring met ovulatie testen

hallo allemaal,

Ik vroeg me af of iemand wel eens zo'n ovulatietest heeft gebruikt. Ik moet namelijk nu temperaturen..maar heb daar niet zo'n geduld voor. Ik heb dus van die ovulatietesten gehaald. Ik dacht probeer het effe daar ook mee. Ik ben ook gewoon aan het temperaturen maar dit is effe extra. Ik hoor graag als iemand wel eens succes heeft gehad met deze testen. Nou weet ik dat iedereen op deze forum meer dan een jaar bezig is, hoop ik niet dat dit een vervelende vraag is.Ik ben zelf ook al 19 maanden bezig.

groetjes Nina

Hoi Nina,

Ik heb ervaring met de testen van Sensitest.
Ik had keurig iedere maand een eisprong volgens die testen dus daar lag het niet aan...
Later bleek uit onderzoek dat het bij ons aan de kwaliteit van mijn man's sperma lag.

Ik kocht ze op internet op www.sensitest.nl

Succes met de testen...
Groetjes Marieke

hoi,

Ik heb net als marieke aantal maanden de ovulatie testen via internet bij sensitest gekocht.Zijn niet zo duur en even betrouwbaar als ieder ander.
Succes.

Gr Susie

ik heb goede ervaringen met de testen van ovulady deze kun je afhalen bij laboratorium van ziekenhuis en dan moet je een machtiging invullen en word eind van de maand het bedrag afgeschreven.

hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Het is echt motiverend..nu heb ik goede hoop. Ik wil voor mezelf ieder geval weten dat ik iedere maand een eisprong heb. Dan is dat al een last minder op mijn hart. Want de ha heeft wel makkelijk praten..door mij nu te laten temperaturen, maar het geduld opbrengen is moeilijk. Ik heb wel steeds een positieve instelling sinds dit jaar is begonnen..dus iedere maand heb ik echt hele positieve gevoel dat het gaat lukken. Alleen dan kan ik kalm blijven. Ik vind het op sommige momenten wel moeilijk..bv de 9maanden beurs komt eraan. In mijn familie en vrienden kring gaat iedereen   er naartoe omdat ze of zwanger zijn of net zijn bevallen. Ik wil niet gaan als ik onder geen van 2 categorien   val. het is veel leuker als je zwanger bent of net een baby hebt gekregen..of ieder geval een kindje hebt. Ik ben pas bezig met mijn eerste...
Maar goed positief blijven denken he dames..

ik wens iedereen heel veel sterkte en succes en laat deze maand wonderen met zich meebrengen en ieders wens laten uitkomen

groetjes Nina

hallo meiden,

Ik heb gisteren de ovulatietest gedaan, en hij gaf 2 dikke strepen... dat is gooed nieuws toch. Dit betekend dat ik in de volgende 24/36 uur  dus vandaag of morgen mijn eisprong kan verwachten toch???? We hebben alleen gisteren vanwege omstandigheden niet geklust..wel alle twee dagen ervoor. We gaan vandaag en morgen ook nog kussen. Ik ben gewoon blij dat ik een eisprong heb.

Ik ben nl op advies van de ha aan het temperaturen omdat dat het meest betrouwbare systeem is volgens de gyn. Maar ik had gewoon niet het geduld om 2 maanden te wachten voordat ik er achter zou komen of ik uberhaubt een eisprong zou hebben. Ik vertelde dit aan de ha en zij zei wel dat het niet 100 procent te vertrouwen was. Maar dat ik wel van mocht uitgaan..en gewoon moet klussen etc etc.

Oja ik ben naar de ha geweest omdat ik al sinds 3 weken bloed in mijn urine heb. Dus niet zichtbare rode bloed..maar als de ha mijn urine test bijv om ontstekingen op te sporen...komt zij heel veel bloedsporen tegen. Ik heb namelijk 4 weken lang blaasontsteking gehad en na heel veel kuren is die ontsteking verholpen..maar bloed blijft in mijn urine. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik hoorde de ha ook iets vertellen met een innesteling... kan dat??? Kan het dat ik nu al een paar weken zwanger ben maar het nog niet voel. Ik denk het niet,
Ik probeer overal het positieve maar er van in te zien.

ik wens iedereen succes en sterkte

groetjes Nina

Terug
Bovenaan