iemand ervaring met ovulatietest??

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb ovulatie testen besteld via www.matcare.nl

Heeft iemand daar ervaringen mee? Zowieso met ovulatie testen... Werkt het??

Ik ga ze vanaf volgende week gebruiken en hoop zo snel zwanger te raken zonder al te veel stress* (*we moeten vandaag seksen want heel misschien ben ik wel vruchtbaar... of toch niet?? aaarrgghh!!)

Ik weet het ben ongeduldig want ga nu de derde ronde in en ben 25okt06 gestopt met de pil maar mijn cyclus duurt ZO lang (vind ik tenminste....35 en 37 dagen) en ik wil zwanger worden NU!! ha ha ha!

Je kunt het niet afdwingen maar wel de wetenschap die er is om je kansen te vergoten toch?

Graag hoor ik jullie ervaringen en meningen hierover.

Groetjes Nicky H.

hallo

ik heb zelf ook ovulatietesten gebruikt (die van premom.nl, maar dat zal niet veel uitmaken)
ik ben eind augustus gestopt met de pil en ben in de derde maand ovulatietesten gaan gebruiken omdat ik een beetje wilde kijken hoe mijn cyclus was
(1e maand 28 dagen en 2e maand  37 dagen)
en die derde maand ben ik zwanger geraakt (ik ben nu 12 weken zwanger)
ik heb die testen dus maar een maand gebruikt en bij mij was het toen dus meteen raak
ik heb er dus hele goede ervaring mee hihihihi
dus ik hoop dat het jullie ook zoveel geluk brengt
veel succes

liefs ikjes

hoi hoi,

Ik gebruik sinds deze maand ook ovu testen van matcare maar ik heb er denk ik tot nu toe nog geen goeie ervaringen mee want ik heb volgens het staafje nog steeds geen eisprong gehad en moet over 7 dagen nod hebben.
Maar het kan ook me eigen schuld zijn omdat ik misschien te laat ben gaan testen,kan bijna niet want dan had ik wel een hele vroege eisprong ben namelijk vanaf de 13e dag na mijn ongie gaan testen en heb sinds de laatste 2 keer een cyclus van 32 dagen en daarvoor 6x van 28 dagen maar de 1e dag dat ik ging testen wel een heel licht streepje en afgelopen woensdag ook weer dus ik weet het echt niet voor mij is het afwachten nog 7 dagen .
Maar ik hoop dat jij er meer aan hebt en gewoon een keer een dikke vette streep krijg
 Veel succes

Hai nicky,

die dingen werken echt hoor, als je maar de gebruiksaanwijzing volgt. urine moet een paar uur in je blaas hebben gezeten en liefst geen ochtend urine etc. Ik  gebruikte ze meestal vanaf  dag 8, en omdat  ze goedkoop zijn is dat geen probleem. Als ik een piek dacht te hebben deed ik dag erna nog een test om die te  vergelijken met die ervoor. Ben inmiddels ruim 6 wken zwanger, terwijl we een paar dagen voor de piek sex hadden gehad. Ovu testen zijn vooral handig om  je cyclus in beeld te  krijgen.

Enne, niet zo ongeduldig hè, als je gespannen sex hebt omdat het  "moet" is niet bevorderlijk voor  een  bevruchting.    

enne, als je nu vruchtbaar denkt te zijn, waarom ga je dan volgende week beginnen met de testen?

succes
xxx Annette

Hoi,

Ik gebruik deze maand de ovulatietesten  van Romed, maar zie geen verschil in streepjes. Ik kreeg de reactie dat die niet echt betrouwbaar was en volgens anderen weer wel dus voor de volgende keer ga ik voor een ander merk (clearblue, duur maar goed)  indien nodig....maar dat hoop ik natuurlijk niet!!!

Liefs Lientje

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties!

Annette ik bedoelde niet dat ik nu vruchtbaar ben maar meer zo van als je juist niet weet wanneer je vruchtbaar bent. Zit je ongeveer twee weken met het gevoel dat je in theorie die dag wel eens vruchtbaar ''zou kunnen'' zijn en je wilt die dag niet missen. Na een week elke dag of om de dag wordt het al iets minder natuurlijk en ben je er teveel mee bezig.

Snappie??

Groetjes Nicky

Vanaf zondag ga ik ze ook proberen. Ik heb altijd wel het gevoel dat ik een ei sprong heb, maar wil eigenlijk weten of ik het wel goed voel. Ook ben ik erg onregelmatig, dus het is telkens maar weer de vraag hoe het zit. Ik ben benieuwd of het gaat werken.
Ik lees net dat die van Romed niet goed zijn? Ik heb ze besteld omdat ze goedkoop zijn.....Knieperd he !!  haha ! Nou we wachten het gewoon af !!

Hai,

Ik gebruik al een paar maanden de ovultatietesten van sensitest die je in je urine moet houden. Het werkt bij mij prima. Ik heb gisteren en vandaag een positieve ovulatietest gehad (twee streepjes) en zijn dus nu druk aan het klussen.

Dat het nog niet gelukt is komt ook omdat ik en mijn vriend toevallig de laatste twee maanden dat ik postief getest had de griep hebben gehad. Eerst hij en een maand later ik. Was enorm balen maar daar doe je niks aan. We gaan er weer vol voor en hopelijk is het deze maand wel gelukt.

Veel liefs
Nataly

Terug
Bovenaan