Iemand ervaring met ovulatietesten van testjezelf.nu???

Hai,

Ik ben Yvonne, en gebruik nu een week de ovulatietesten van testjezelf.nu en ik heb al een hele week een 2e streepje! Wel is het streepje heel erg licht, maar ik vroeg me af hoe jullie  ervaring hiermee was of is??

Liefs Yvonne

hoi!!

zat er geen gebruiksaanwijzing bij??
heb afgelopen maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt en je bent pas vruchtbaar als de 2e streep net zo dik of dikker is dan de teststreep..
had verder gedurende de weken ookeen licht 2e streepje maar dat is dus niets.
neem aan dat het voor deze testen van jou hetzelfde geld

liefs ester

Hai,

Ja ik weet wel dat het 2e streepje donkerder moet worden, maar ik vroeg me af of het normaal is dat je de rest van de periode een licht streepje ziet?! Maar zoals jij ook al heb geschreven had jij dat dus ook....

Gr Yvonne

lieverd,

ik gebruik ze altijd, je krijgt van zelf een donkerder streepje let maar op, nog ff volhouden. Bij mij geeft hij ook altijd een 2de streep alleen erg licht, net voor mijn eisprong is hij al donkerder, maar nog niet zo donker als de teststreep en de dag erop is dan meestal mijn   ei. maar bij ieder is het anders. nog ff volhouden dus!!

succes!!

liefs sweety

Hai Sweety,

Bedankt voor je reactie! Nu ik weet dat het toch wel normaal is,ga ik rustig wachten op m'n ei!! Heb  zo'n onregelmatige cycles, dus ben benieuwd.... En tot die tijd lekker om te dag klussen, vind manlief ook niet erg haha

Liefs Yvonne

graag gedaan meid! succes hoor en laat ff weten wanneer je eitje voorbij kwam zoeven??
Ik heb vandaag een MK gehad dus ik mag weer een ronde verder!!!

liefs sweety

Terug
Bovenaan