iemand ervaring met postnatale depressie

Ik heb het idee dat ik dit heb, ik ga volgende week al met iemand praten. De gedachten die rondspoken kloppen gewoon niet bij hoe ik anders ben, ik durf ze hier neit eens te typen zo erg schaam ik me ervoor, en huil al dagen. Misschien dat mn zoontje dit aanvoelt, ik heb geen idee, ik moet dinsdag naar maatschappelijk werk als dit het echt is dan weet ik neit hoe verder daarom vraag ik of iemand van jullie ervaring hiermee heeft, en hoe die erbovenop is gekomen.

Vind het moeilijk om dit te typen je schaamt je er toch wel voor

ja helaas ikke vooral in het begin ik weet het is moeilijk ik dacht vooral wat moet ik hier mee en waarom voel ik niks voor haar.
ik heb een gesprek gehad met iemand die het zelfde had meegemaakt en dat heeft mij geholpen dus ga heen en aanvaard de hulp die je krijgt en dan zal het gerust goed komen en je moet vooral positief blijven denken want het zit in jou hoofd en jij alleen kan er wat aan doen met de juiste hulp sucses het gaat je lukken
groetjes nathalie ps ik ben er helemaal vanaf gelukkig

Het laatste wat je moet doen is je schamen je gedachtes zijn al erg genoeg schaamte maakt het nog heftiger denk ik.
Hulp vragen is ongelofelijk stoer. We hebben allemaal paniek aanvallen of buienvan onzekerheid, twijfels hoe nu je leven eruitziet en of je dit wel wil en wat dacht je van je relatie? Een vriend of man is wat anders dan een papa.

Kijk even naar de website geen rorse wolk herken je dit? En weet je verwijt je zelf nou niks wat pfff het is niet niks allemaal en we doen maar alsof het zo geweldig alleen is.
Trouwens het zijn juist de perfectionistische vrouwen die vaak een pnd krijgen.

Succes meid en sterkte nogmaals schaam je hier niet hier kun je lekker je ei kwijt.

Bedankt voor jullie reacties, ik heb de site bekeken, ben blij da tik neit de enige ben, dat denk je altijd, ben ook blij dat ik op tijd aan de bel heb getrokken, maar ik voel gelukkig tussendoor nog wel heel veel liefde voor mn zoontje, af en toe lijkt het wel of hij neit van mij is, maar ook voel ik liefde, en daar ben ik blij om.

Ik heb er geen ervaring mee, maar wil wel even tegen je zeggen dat je je hier echt niet voor hoeft te schamen! petje af voor jou dat je het hier neer zet, en hulp zoekt! heel veel succes!

Terug
Bovenaan