iemand ervaring met postnatale depressie

Ik heb het idee dat ik dit heb, ik ga volgende week al met iemand praten. De gedachten die rondspoken kloppen gewoon niet bij hoe ik anders ben, ik durf ze hier neit eens te typen zo erg schaam ik me ervoor, en huil al dagen. Misschien dat mn zoontje dit aanvoelt, ik heb geen idee, ik moet dinsdag naar maatschappelijk werk als dit het echt is dan weet ik neit hoe verder daarom vraag ik of iemand van jullie ervaring hiermee heeft, en hoe die erbovenop is gekomen.

Vind het moeilijk om dit te typen je schaamt je er toch wel voor

sorry kan je geen typs of zo geven... maar misschien dat juist delen ka helpen.... vind het wel goed dat je hulp heb gezocht... denk dat juist dat de eerst stap is.... het erkennen dat je een probleem heb... als je het niet erkende kan je er ook niet aan werken

ik ken wel een paarmoeders dier eer aan leiden of hebben geleid en die zijn er allen boven op gekomen of goed in de juiste richting... het komt hoe dan ook goed!!!! vertouw in je zelf!!!

Hoi, zelf heb ik er geen ervaring mee. Weet ook niet wat je voelt, maar ik kan me voorstellen dat het echt heel erg vervelend is!
Wat rot dat je vervelende gedachtes hebt en zoveel moet huilen. Maar je hoeft je niet te schamen hoor!!! Jij kan er ook niets aan doen dat je je zo voelt en je moet het wel kwijt kunnen, anders blijf je er helemaal zelf mee zitten. Goed dat je naar maatschappelijk werk gaat, ik hoop dat ze jou een stukje verder kunnen helpen.
Ben je ook al bij je huisarts geweest hiervoor?

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en met wat hulp kom je er vast weer helemaal bovenop. Dan kun je gaan genieten van je zoontje en jezelf als moeder!
Xxx

hoi heb er wel ervarng mee en die gedachten die je hebt en niet wilt opschrijven zijn bij mij bekend, had ze ook. ik heb hulp gezocht en loop bij een psych, en het gaat nu veel beter maar weet wat je voelt en het is ook echt rot, je kleintje weet dat je van hem houdt echt en dat je een gedachte hebt wilt niet zeggen dat je het uitvoert (zegt mijn psych) wellicht vindt je hte fijner om er pers met me over te mailen. je kunt mij mailen giovana_lorena@msn.com

meid weet dat je niet alleen bent en je hoeft je echt niet te schamen, het is niet iets waar jij voor kiest, het overkomt je. je kunt evt ook medicijnen ervoor innemen. heeft een vriendin van mij ook gedaan en ik heb vooral baat gehad bij praten en niet teveel van mezelf te vragen. dikke knuffel want dat verdien je en je bent zeker wel een goede moeder onthoudt dat

Terug
Bovenaan