iemand ervaring met prednison???

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
vanwege een giga elergische reactoe op medicijnen voor de reuma zit ik nu al 5 weken aan de prednison.had eerst 40 miligram per dag maar ben langzaam aan het afbouwen.
zit nu op 20 miligram ,neem ik dit niet krijg ik een dikke keel en galbulten.
maar ik wordt zelf zo verschrikkelijk dik.na de bevalling was ik heel mooi afgevallen en had bijna geen buik meer,nu heb ik een verschrikkelijke dikke kop en m,n maag is heel erg opgezet.heeft een van jullie ook ooit een keer prednison gehad?en hoe lang duurde het voordat het dikke afzakte nadat je was gestopt met de prednison?
het duurdt bij mij tot begin juni voordat de allergische reactie over is omdat die medicijnen 3 tot 4 maand in je bloed blijft zitten.maar ik vindt mezelf zo verschrikkelijk lelijk op het moment dat ik spiegels echt vermijd.
vandaar mijn vraag aan een van jullie hoe lang het durdt voordat alles weer normaal is.
liefs sil

Hoi Sil,

wat naar voor je! Ik kan je geen tips geven, want ik heb dat middel gelukkig nooit hoeven gebruiken. Ik hoop, dat je voorspoedig op zult knappen en snel weer volop kan genieten van jezelf en je kindje!

Beterschap! Marijon

Terug
Bovenaan