Iemand ervaring met Provera?

Sinds vandaag ben ik gestart met Provera om mijn cyclus op gang te brengen, vanaf april ben ik al niet meer ongesteld geweest en niet zwanger.
Wanneer ik ga vloeien, moet ik op dag 3 starten met Clomid, 5 dagen lang en dan hopen op een eisprong.

Nu is mijn afscheiding een beetje licht roze, terwijl dit pas dag 1 is.
Heeft er iemand ervaring met Provera?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Hoi Kristin,

Ik heb geen ervaring met Provera, ik heb het net niet hoeven te gebruiken omdat ik toch zelf een bloeding kreeg. Vandaag leken de eitjes toch groter te zijn en ze gaan maandag weer verder kijken hoe en wat. Ik heb zelf heel weinig bijwerkingen gehad met Clomid, ik ben net ervoor begonnen met 3x per week te sporten en ik denk dat dat lichamelijk ook heel goed geholpen heeft. Ik ga heel veel voor je duimen! En ik lees best veel positieve reactie over het gebruik van Clomid, sommigen worden gelijk in de 1e cyclus al zwanger, dus ik ben druk aan het klussen hahahaha.

Fijn weekend en sterkte!

Liefs Vic

Hoi Vic,

Zelf sport ik twee keer in de week en voel me ook fit.
Hopelijk heeft dit bij mij hetzelfde effect.
Ik heb meerdere positieve reacties gelezen, maar ja iedereen is anders. Ik ga er dus maar vanuit dat het langer gaat duren, dan valt het altijd mee.
Wat fijn voor je dat de eitjes toch groter waren, zal voor je duimen dat het klussen het gewenste resultaat geeft!
Laat maar weten als je nieuws hebt.

Groetjes,

Kristin

Ik heb ook ervaring met Provera. Bij mij ging het zoals het gaan moest. Precies 2 weken na het slikken van Provera werd ik ongesteld (terwijl ik van mezelf maar een paar keer per jaar ongesteld werd) en toen net als jij begonnen met het slikken van Clomid.

Ja, en volgens mij zelfs op de dag af. Was voor mij een hele nieuwe ervaring na het maar eens in de paar maanden te worden.