iemand ervaring met puckababy

Naja de vraag is duidelijk denk!
Ik wil die gaan gebruiken bij ons zoontje, 's morgens en 's nachts slaap hij best nog goed de rest van de dag erg onrustig, met handjes slaan, jengelig, korte slaapjes enz dus wil hem graag gaan proberen!!
Iemand er al ervaring mee?? Positief of negatief??
Groetjes

hier hele goede ervaringen met de puckababy. Niet goedkoop maar werkt super voor mijn zoontje. Die deed ook alleen maar hazeslaapjes overdag, sinds de puckababy gaat het echt een stuk beter. Voordeel is ook dat je het kan afbouwen door de handjes uit de zak te laten af en toe en dit opbouwen naar steeds vaker.
mocht je nog vragen hebben dan vraag maar raak.

succes!

Wij hebben een tijdje met de Bakerzak gewerkt (kun je ook 2ehands via Marktplaats kopen). Dit is een slaapzakje, maar dan zonder mouwen. Werkte prima.

Groetjes, Marijon

MIjn dochter Emy is inmiddels alweer 8 maanden oud. Wat vliegt de tijd. Bij 6.5 week zijn wij met de Puckababy inbakerdoek begonnen. Echt geweldig. Onze dochter werd een heel ander kind en wij konden nog meer van haar genieten. Na de eerste keer dat ze van haar rug naar haar buik en terug rolde, wilden we het inbakeren afbouwen. We hebben de Puckababy slaapzak besteld en Emy heeft vanaf die nacht niet meer in de inbakerdoek geslapen, maar in deze slaapzak. Het afbouwen ging geweldig. Ze slaapt nu  2 x per dag 2 uur en 's nachts slaapt ze door. Heel anders dan de eerste 6 weken in haar leventje.

Een trotse moeder van Emy

Terug
Bovenaan