Iemand ervaring met Pulsatilla pilletjes ?

A

Anoniem

Guest
Vandaag is geprobeert te strippen, baarmoeder was wel al aardig week, maar strippen is nog niet echt gelukt. Heb 2 pilletjes gekregen, Pulsatilla heetten ze, en moet er vanavond nog 2 innemen, schijnt dat het allemaal nog wat weker maakt, en het op gang kan brengen.
Als ik op google lees, zie ik dat het meer een rustgevend tabletje is, welke stress wegneemt, spanning en dat soort dingen?
Verbaasd me wel, aangezien ze mij deze na t strippen gegeven hebben (ook vorig jaar) en mij vertellen dat deze de boel op gang kan helpen. Dat is iets heel anders dan een pilletje voor emotionele buien, angsten etc, hier heb ik nl helemaal geen last van.
Heeft iemand ervaring met deze pilletjes toevallig?

Liefs
Janet
39 + 2 dagen

Hee, wat toevallig!
Ik kreeg dit advies ook van mijn verloskundige, omdat ik 3 keer flink overtijd raakte, en zware baby's kreeg, adviseerde ze mij vanaf week 32 Pulsatilla D6 van VSM te gebruiken. Dit zou inderdaad de baarmoeder rijpen.
Omdat ook ik hierover niks kon vinden op internet heb ik contact opgenomen met VSM en die zeiden dat dit dus klopte.
Dus ik ga het zeker proberen!   Maar jij bent dus schijnbaar al overtijd?
Het leek mij ook best vroeg, al vanaf week 32, maar bij VSM zeiden ze dat dit kon.
Ik hoop voor je dat het werkt (en bij mij ook)
Succes!

Terug
Bovenaan