Iemand ervaring met schedespoeling ivm zuurheid baarmoederslijm

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen bleek uit een samenlevingstest dat het slijm te zuur was. Daardoor kunnen de zaadjes niet binnendringen.
Nu moet ik dus gaan spoelen met natriumbicarbonaat.

Waarschijnlijk ben ik deze cyclus daarmee te laat, omdat het recept gemaakt moet worden, en pas morgen of overmorgen klaar is, en dan is mijn vruchtbare periode net voorbij

Ik ga er dus vanuit dat ik deze maand weer niet zwanger raak. Het kan zijn volgens de arts dat er misschien wel een heel sterk zaadje is die er door heen kan dringen, maar daar ga ik maar niet van uit

Ik moet wel weer terug om te kijken of t spoelen wel geholpen heeft

Ik ben natuurlijk wel blij dat er wat aan gedaan kan worden, maar ik baal als een stekker dat t waarschijnlijk voor deze maand te laat is

Maar heeft er iemand nog meer ervaring mee, en is vrij snel na het spoelen toch zwanger geraakt?

gr Bieb (1e ronde zwanger 1e kindje, helaas mk, nu bezig met ronde 7)

hoi

ik heb het zelfde als jou maar ik hoef niet te spoelen ik silk ook medicjnen voor mijn eisprong en zijn nu net begonnen met een iui behandeling omdat ik dus ook de zaadjes van mijn man dood. wij zijn al 15 maanden bezig nu,

maar hoop dat het niet lullig over komt wand zo bedoel ik het niet, maar 1 maand maakt dan toch ook niet meer uit weet dat je graag wilt hoor begrijp me aub niet verkeerd maar volgende maand weer nieuwe kansen en meschien lukt het dan wel.

nou veel sterkte, en horen het wel

groetjes sherina

Ik begrijp je reactie, maar je begrijpt toch ook wel dat elke maand een maand te lang is. Elke maand hoop je zwanger te raken, en waarschijnlijk weet ik nu al dat het deze maand niet lukt.

Ik ben blij dat t hopelijk hiermee opgelost kan worden, en ik zie t zeker als een nieuwe kans, maar als ik t  1 dag eerder wist, had ik tenminste nog deze cyclus kunnen proberen

Terug
Bovenaan