Iemand ervaring met schijnzwanger of wat dit eigenlijk inhoud???

Ik heb alle zwangerschapssymtonen die ik moet hebben en ga zondag een test doen, maar ik ben zo bang dat ik schijnzwanger ben. Want ik wil het best graag! Maar ik probeer nuchter te blijven, maar blijf een vreselijk onrustig gevoel houden in mijn onderbuik.

Laat me please even weten of iemand hier ervaring mee heeft of weet wat het precies inhoud!!!

Thank you!

Liefs Victory

Hoi Victory,

ik heb even gegoogled....:)

Schijnzwangerschap: Een vrouw die in de toestand van schijnzwangerschap verkeert, is in dat geval overtijd en ze heeft enkele van de vele zwangerschapssymptomen (onder andere misselijkheid, overgeven, moeheid, behoefte aan extra slaap, gewichtstoename, opgeblazen gevoel, meer zin in andere soorten eten, vaker plassen, pijnlijke, grotere of gevoelige borsten of tepels, verhoogde temperatuur, verhoogde hartslag, beter ruiken/meer dingen vinden stinken). De vrouw heeft een vermoeden dat ze zwanger is, maar een zwangerschapstest toont aan dat dat niet zo is.
Een van de oorzaken van schijnzwangerschappen is het té bewust bezig zijn met zwanger worden (maar dat geldt niet voor iedereen die schijnzwanger is). Na verloop van tijd, maar later dan normaal, komt meestal dan toch de menstruatie.

Ik denk dat je er niet te veel mee bezig moet zijn, ik zit in ronde twee en mijn eerste ongesteldheid kwam ook een paar dagen later dan dat ik dacht. Dus toch maar afwachten wat de test zegt en hopelijk is die positief :)

Succes!

Liefs Rianne

Maar er staat dat je dan al overtijd moet zijn en dat heb ik nog niet. Ik moet of a.s. vrijdag of volg wk woensdag ongi worden dus dat duurt nog even. Wel heb ik last van krampjes (mijn broeken kunnen soms niet dicht van de pijn) , moeheid, andere urine (kleur/geur) etc. Dus beetje raar..... maar ik heb nog nooit gehoord dat iemand schijnzwanger was. Ik zou het leuk vinden, maar ben er niet 24 uur mee bezig.

Liefs Vic

he meis, of het is menstruatie pijn, of zoals ik lees urine anders van kleur, zou ik toch maar na laten kijken waarschijnlijk als ik het zo lees heb je blaasontsteking.

ook al ben je bewust niet meer bezig onbewust kan het wel, ga af en toe lekker weg als je thuis zit, ga ff op vakantie als dat mogelijk, is bij onze eerste heeft het een jaar geduurt ( wat normaal is) en op de vakantie bleek het raak.

veel s6 ermee en sterkte.

liefs mama van sharon

he,

ik heb afgelopen maand het gehad, dacht echt zooo dat ik gelijk zwanger zou zijn, en ja hoor woensdag moest ik ongesteld worden en niets...... ik voelde me ook zoooooo zwanger, ik vrijdags een test gedaan kwam uit , niet zwanger......... ik zoooo verdrietig maar wel duidelijk niet zwanger, en een uur later kwam de ongesteldheid, alsof ik het onbewust binnen hield ofzo. ik was in de periode erg moe vergeet achtig, last van onderbuik heel veel plassen, (maar dit hoort ook allemaal bij ontpillen, tja alles ligt zo dicht bij elkaar ik weet het ook allemaal niet meer wat nu waarbij hoort

hallo,

nou ik heb dit zelf net meegemaakt, ik voelde me ontzettend zwanger en dacht ook echt dat het zo was, ik ben altijd heel reglmatig ongesteld en nu werd ik het ineens niet, uit verschillende testen kwam niet zwanger, wel had ik een blaasontsteking en werd ik 2 week nadat ik ongesteld zou moeten worden ongesteld.
hoop voor je dat het niet zo is maar ander succes ermee.

groetjes Karin

hoi vic

ikk heb ook dezelfde klachten gehad en heb het bijna iedere maand.
bij mij is mn cyclus niet goed waardoor het kan zijn dat ik die zwangerschapklachten kan hebben.
het is heel irritant want iedere maand denk ik zal het dan toch zo zijn.
ik heb ook vaak eisprongen niet gehad waardoor ik helemaal dacht dat ik zwanger was en had 7 testen gedaan in 2 maanden tijd en toen nog een bloedtest maar nee hoor is dan zo frusstrerend.
maar ik weet niet of je er veel mee bezig bent want dan kan het ook zijn dat je gaat denken dat je zwanger bent en dan worden je klachten ook erger.

het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je zwanger bent.
ik zou alleen wel even wachten met testen tot je nod dag anders test je te vroeg en dan is de uitslag grote kans toch negatief.

succes ermee.

groetjes bello

Terug
Bovenaan