Iemand ervaring met sterrenkijker?

<p>Dag dames.</p><p>Ik ben nu 35+2 en vandaag hadden we onze groei echo. Alles was goed met ons meisje alleen ze ligt als sterrenkijker.. na wat gegoogel ben ik best een beetje angstig. . Iemand hier ervaring mee? En weet iemand of ze nog eventueel om kan draaien ze ligt al wel ingedaald maar nog niet vast. </p><p>Woensdag heb ik cursus bij de vk dan ga ik het zowiezo vragen maar misschien kan iemand me een beetje gerust stellen. </p><p>Alvast bedankt.</p><p>Xxxx</p>

Hallo,
ik heb geen ervaring met een sterrenkijker. Maar ik ben bevallen van een gezond meisje wat in stuit lag, ik heb een vaginale stuitbevalling gehad en deze is perfect verlopen. Dit is natuurlijk wel iets anders dan een sterrenkijker. Maar ik denk niet dat jij je moet laten beangstigen door de horrorverhalen op internet. Als je gaat zoeken op stuitbevalling lees je ook alleen maar slechte verhalen! Iedere bevalling is en gaat anders. Ik zou advies vragen bij de gyn en vk en aan de hand daarvan keuzes maken. Maar lees geen horrorverhalen meer op internet die maken je misschien onnodig angstig! 
Succes met de laatste loodjes ?

Hey!
Wat fijn dat je in ieder geval al weet dat ze een sterrenkijker is. Onze dochter was dat ook maar wij wisten dit niet van te voren. Ik ken iemand die thuis op de normale manier bevallen is van een kindje die als sterrenkijker lag, dus dat is prima mogelijk!
Onze kleine kwam uiteindelijk met een keizersnede ter wereld omdat het mij op de natuurlijke manier niet lukte. Ik wil je hiermee echt niet nerveuzer maken hoor, ik was toen heeel blij met die keizersnede  :)
Ik weet trouwens niet of ze nog kunnen draaien. Goed om even te vragen inderdaad! 

Bedankt voor jullie berichtjes!!
Ik ga het woensdag vragen en maar geen Google meer openen dan lees je inderdaad alleen de slechte verhalen.... 
Ga het proberen nu even naast me neer te leggen hihi en dan woensdag even vragen hoe of wat en anders even een extra echo 

Xxx

Hi!