Iemand ervaring met tamoxifen?

hallo,

Ik ben Danielle, 29 jaar en 1,5 jaar ongeveer vd pil af.
<p style="text-align: left;">ongeveer 3 kwart jaar loop ik nu in het ziekenhuis.. de weg van clomid en gonal F al bewandeld..</p>
van clomid werd ik bijna depressief en gonal f deed amper een eitje laten groeien..

Nu weer ongesteld geworden en de arts gesproken. Ze willen met me overgaan op Tamoxifen. Nou ben ik benieuwd of iemand hier ervaringen mee heeft?!

Alvast bedankt.

vriendelijke groetjes, Danielle.

<p>Tamoxifen gaf bij mij veel minder bijwerkingen.  En ontwikkelde wel netjes een follikel uiteindelijk zijn wij gestopt omdat we meerdere miskramen hadden (dit had een andere reden)</p>

<p>Hallo,</p><p> </p><p>Ik heb 1punctie gehad met de tamoxifen en er bleven gelijk 7 goede bevruchte eitjes aan over. Er zater er 15 in dus ging goed!</p>

<p>Hoi,</p><p>zijn er mensen die hier nog meer Tamoxifen moeten slikken? De gyn heeft mij dit dus voorgeschreven ipv Clomid omdat ik daar last kreeg van stemmingswisselingen maar nu ik de bijsluiter van de Tamoxifen lees slik ik denk ik toch nog liever de Clomid door(dan maar last van vervelende kwaaltjes.</p><p>heeft iemand hier wel ervaring mee?</p>

Terug
Bovenaan