A
Anoniem
Guest
Hallo,
Heeft iemand ervaring met temperaturen?
Ik ben er nog maar net mee begonnen en weet nog niet precies hoe ik deze temperaturen moet interpreteren. Ik lees af en toe meiden praten over hoge temperaturen... Wat noemen jullie een hoge temperatuur? Ik ben nog niet boven de 36,9 uit gekomen.
Mijn temperaturen waren achtereenvolgens:
36,5 - 36,7 - 36,7 - 36,9 - 36,8
Volgens de ovulatietest zou ik een eisprong hebben gehad rond de tijd dat mijn temp. van 36,5 naar 36,7 steeg. Maar is een stijging van 0,2 voldoende? Of stijgt je temperatuur verspreid over een paar dagen?
En is het normaal dat als ik niet boven de 36,9 uit kom of is dat per persoon verschillend?
Ik kan niet een duidelijk anwtoord op internet vinden.
Hopenlijk kan iemand mij meer duidelijkheid geven?
Groetjes Hopey
ps: zit in ronde 7, NOD rond 4 of 5 mei
Heeft iemand ervaring met temperaturen?
Ik ben er nog maar net mee begonnen en weet nog niet precies hoe ik deze temperaturen moet interpreteren. Ik lees af en toe meiden praten over hoge temperaturen... Wat noemen jullie een hoge temperatuur? Ik ben nog niet boven de 36,9 uit gekomen.
Mijn temperaturen waren achtereenvolgens:
36,5 - 36,7 - 36,7 - 36,9 - 36,8
Volgens de ovulatietest zou ik een eisprong hebben gehad rond de tijd dat mijn temp. van 36,5 naar 36,7 steeg. Maar is een stijging van 0,2 voldoende? Of stijgt je temperatuur verspreid over een paar dagen?
En is het normaal dat als ik niet boven de 36,9 uit kom of is dat per persoon verschillend?
Ik kan niet een duidelijk anwtoord op internet vinden.
Hopenlijk kan iemand mij meer duidelijkheid geven?
Groetjes Hopey
ps: zit in ronde 7, NOD rond 4 of 5 mei