Iemand ervaring met termijnecho opnieuw?

<p>Ik kreeg een echo, dacht zelf dat ik 11 weken was, met de echo hebben ze een schatting gemaakt 10 weken.</p><p>Over 2 weken moet ik opnieuw een termijn echo laten maken omdat de baby volgens haar niet zo goed  om het exacte aantal weken vast te kunnen stellen.</p><p>Iemand hier ervaring mee? </p>

Hier heb je al een topic over geopend en mensen hebben hun ervaringen al met je gedeeld. Ik snap dat je hier erg onzeker over bent maar ik ben bang dat je op dit moment niet veel meer kunt doen dan je nieuwe echo afwachten.

De kleintjes groeien en ontwikkelen zo snel in deze weken dat het heel goed kan gebeuren dat je straks weer naar voren gezet wordt.
Als je met 10 weken een kloppend hartje hebt gehoord, zijn de risico's al weer verminderd.

Als de verloskundige aangegeven heeft dat het gewoon is omdat de kleine niet goed ligt, zou ik me niet te veel zorgen maken.

[quote quote=10317774]Hier heb je al een topic over geopend en mensen hebben hun ervaringen al met je gedeeld. Ik snap dat je hier erg onzeker over bent maar ik ben bang dat je op dit moment niet veel meer kunt doen dan je nieuwe echo afwachten.[/quote]
Ik was dat topic ook al aan het zoeken. Kwam me al zo bekend voor.. 

Terug
Bovenaan