Iemand ervaring met verliezen grote bloedstolsel?

<p>Hoi dames heeft iemand dus ervaring met verliezen van grote bloedstolsel tijdens de zwangerschap? Ik ben morgen 12 weken en gisteren kreeg ik opeens mega veel bloedverlies in 1 keer en een grote bloedstolsel van ong 6 cm. Ik zal proberen er een foto van toe te voegen. Ik mocht gelukkig meteen terecht bij de verloskundige en daar lag het kindje te springen op de echo. Ze kon zelf ook niet achterhalen waar het vandaan kwam. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand wat het zou kunnen zijn?</p>
 
Ik heb dit ook gehad maar wel wat vroeger met 8 weken, zware bloeding en de volgende ochtend een giga stolsel van zeker 7 cm. Daarna nog zeker 6 tot 8 weken licht bloedverlies gehad. Af en toe helder meestal bruin.
Ze hebben nooit achterhaald waar het vandaan kwam. Gyn dacht toen wel dat ik een bloeding had en dat het stolsel ontstaan was tijdens de nacht terwijl ik lag en daardoor de volgende ochtend naar buiten kwam.
btw, ben toen bevallen van een gezonde jongen op 38 weken!
 
Hoi,

Ik heb dit ook gehad, tussen de 5 en 9 weken. Ook grote stolsels verloren. Bleek een hematoom te zijn. Gelukkig is die nu weg en kindje doet het hartstikke goed! Ben morgen 20 weken.
 
Ik heb dit gehad met 19 weken. Nu inmiddels 21 weken zwanger en gewoon een gezonde knul in mn buik en een super goede 20 weken echo. Bij mij omschreven ze het als een bloedneus maar dan uit je baarmoedermond.. kan door teveel tillen ( braken wat ik nog dagelijks doe ), maar ook na bv een orgasme of andere fysieke inspanningen. Ik heb al een zoon van 1,5 en bij hem heb ik de hele zwangerschap door bloedingen gehad incl. stolsels. Het blijft gewoon super spannend en ook deze zwangerschap zit ik niet op een onbezorgde roze wolk, maar ik weet inmiddels ook dat ik gewoon super goed doorbloed ben daar en sneller kans heb op onschuldige bloedingen. Hopelijk stelt het je iets gerust!
 
Terug
Bovenaan