iemand ervaring met Zantac bij baby;s?

ik heb een vraagje Amy spuugt ontzettend veel en enorme golven en nu heb ik van de huisarts zantac gekregen... maar las die bijsluiter en van die bijwerkingen wordt ik echt niet vrolijk!! oa 1 met een trage tot langzame ademhaling en hartslag..... moet er niet aan den ken dat dit "kan" gebeuren...

weet iemand een ander middeltje of iemand goede ervaringen met zantac????

liefs danielle mama van Xander en Amy bijna 5 weekjes alweer

Hi,

Weet je ook waarom je die Zantac hebt gekregen? Dat geven ze meestal bij een vermoeden van reflux!

Heb je al geprobeerd om de voeding te verdikken met Nutriton? Ik denk van wel, omdat je niet zomaar van de huisarts Zantac krijgt.

In de bijsluiter staan de vreselijkste dingen. Daarom lees ik die altijd maar half. Het is nl zo dat als er in tig jaren tijd maar 1 iemand die bijwerking heeft gehad, ze dit moeten vermelden. De kans is dus klein. Als je het niet vertrouwd, gewoon even terug naar je huisarts en overleggen.

Gr. Tamara.
(februari mama)

Hi,

Als je aan de borst voedt, dan kun je Nutriton ook van te voren geven, als een papje (zou je even de gebruiksaanwijzing moeten lezen).
Maar waarom ga je niet naar je huisarts voor geruststelling?

Gr. Tamara
(februari forum)

ik ben nu toch maar begonnen met de zantac alleen tot nu toe (3 dagen nu) is amy onwijs onrustig terwijl ze echt heel rustig was... toeval???

we kijken het nog effe aan en dan terug naar de huisarts... ze is in 2 weken tijd 100 gram aangekomen en is niet echt veel,,,,

liefs danielle

Terug
Bovenaan