iemand ervaring met zo'n stang om te helpen leren lopen?

A

Anoniem

Guest
Weten jullie wat ik bedoel?
Het wordt ook wel rolstok genoemd en je hebt ze in allerlei kleuren en desings. In kikkers maar ook van nijntje.
Je kindje kan er achter lopen zeg maar.
Krijg zo geen plaatje gekopieerd sorry,

Maar de mensen die hem hebben weten denk ik wel wat ik bedoel.
Dus deel je ervaringe.. zal ik er 1 kopen ja of nee?

Groetjes Kirsten mv Tyche

Ik zou er geen kopen, want het draagt totaal niet bij aan het leren lopen. Pas als ze kan lopen is het leuk om er mee te lopen, snap je hem nog?

Ieder kindje gaat pas lopen als het er aan toe is en daar draagt zo'n stok echt niet aan bij. Ik denk dat je dan eerder een loopauto moet aanschaffen, omdat ze daar m.i. iets meer steun aan heeft, maar ook daar zitten wieltjes onder en doordat die gaat rijden heeft ze dan weer weinig steun.

Ik denk dat geduld het beste werkt in dit geval. Succes!!

Groetjes Fonske.

volgens mij is een rolstok haaaaarstikke leuk... als ze goed kunnen lopen, maar niet om te leren lopen. Rêve had een soort rollator hihii, klinkt stom. Was een speelgeval op wieltjes met aan de ene kant een stuurtje (incl toeter) en aan de andere kant zaten allemaal knopjes. Toen ze 9 maand was liep ze daar zelfstandig mee. Loslopen kon ze toen nog niet, maar wel met dat apparaat. maar een duwauto oid werkt net zo denk ik. Vooral in het begin is het fijn als het te duwen object niet zo makkelijk glijdt/rolt.

Terug
Bovenaan