iemand ervaring met zwangerschapsgranules van VSM tegen misselijkheid??

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb erg last van misselijkheid, ben nu al 4 kilo afgevallen. Wordt die misselijkheid een beetje beu, nou heb ik gehoord van een homeopathisch middeltje van VSM. Mijn verloskundige heeft het hier ook over gehad tijdens het intake gesprek.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben, hielp het??

Groetjes Siemone
9weken en 5 dagen zwanger

Hoi Siemone,

Ik heb ze de 2e maand van mijn zwangerschap gebruikt tegen de misselijkheid. In het begin hielpen ze wel, daarna had ik het idee dat ik er een soort van immuun voor werd. Ze hebben dus wel even geholpen, maar niet lang. Ik ben de 2e, 3e en 4e maand van mijn zwangerschap k*tsmisselijk geweest. Maar daarna werd het langzaam minder en ging het uiteindelijk helemaal over!

Succes.

Groetjes,
Diana

Ik kreeg de tip om gemberpillen te slikken. Bij de apotheek keken ze raar op, maar ze hebben de pillen besteld. Hielp prima!!

bij mij hielpen ze niet, heb het idd ook geprobeerd maar uieindelijk bleek niks te helpen hoor!
ik was enorm misselijk, moest veel overgeven en viel in totaal ook 7 kilo af! en dat in de eerste 25 weken. ik kan je dus ook geen tip geven omdat bij mij niks hielp.

groetjes martine (36 weken)

Hoi Siemone,

Ik heb ze laatst ook gehaald en moet zeggen: ze lijken mij wel te helpen! 3 keer per dag een paar korreltjes en sindsdien is de misselijkheid bij mij een heel stuk afgenomen, ik heb er nu voornamelijk nog 's ochtends last van ipv de hele dag door.

Groetjes Saskia

Hallo,

Ik heb toenertijd aan mijn huisarts gevraagd er iets was tegen de misselijkheid, maar hij zei dat er alleen iets was tegen heel veel overgeven en dat de rest niet lang
of helemaal niet zou helpen.
Gelukkig ben ik mijn misselijkheid al een tijd kwijt!

Succes!

groetjes Daan (24 wkn zwanger)

Terug
Bovenaan