iemand ervaring of kennis met osteopathie?

hoi meiden..

Mijn verloskundige kwam met het idee om eens langs een osteopaat
de gaan vanwege mijn chronische hoofdpijn...

weet iemand van jullie hier meer over???
Volgens haar mag het als je zwanger bent,maar moet ik nog ergens op letten ofzo???

Groetjes van mij
17+1 wk.

heb je hoofdpijn of migraine? ik heb zeker 1 keer per maand migraine en zoek ook nog naar oplossingen die wel mogen nu ik zwanger ben. dus ik lees mee...gr debbie

ik hou je op de hoogte.
Ik heb tijdens mijn zwangerschappen veel hoofdpijn en ertussendoor, dus als ik niet zwanger ben ook migraine. Fijn dus.
Zijn dagen bij dat ik echt gillend gek word (en heb ook nog een drukke peuter rondlopen) dus dan WIL je wel een oplossing, want paracetamol wil ik ook niet teveel naar grijpen... ben dus heel benieuwd.

Wat doe jij dan Debbie, je mag geen medicijnen dus ook maar paracetamol?? Helpt zo weinig tegen migraine bij mij.....

ik vind t echt vreselijk en ben er vorige week 3 dagen ziek van geweest, 2 dagen echt hoofdpijn en de derde dag suf en duizelig van het alleen maar op bed liggen en weinig eten. tja ik heb van de huisartsen zetpillen gekregen om de werking van paracetamol te versterken maar het helpt niks. ik heb tot nu toe 6 keer migraine gehad in mn zwangerschap en bij 2 keer heb ik toch medicijnen (1/3 tablet) geslikt, ik kon niet meer. ik heb er ook 1 rondlopen alleen die zit ook op school dus dat scheelt. ik overweeg om me te laten doorsturen naar de neuroloog, maar ik twijfel of i dat in mn zwangerschap ga doen, omdat ik denk dat hij verder ook nu niks kan.
dus ik wacht verder af.... gr debbie

Hier geen ervaring met osteopathie, maar ik ben wel een echte migraine patient ik heb dit een aantal jaar en ik had het ook soms een aantal keren per week.

Ik ben een aantal maanden geleden op advies van onze nieuwe huisarts begonnen aan het tablet METOPROLOLTARTRAAT  , ja ik weet het een moeilijk woord, maar geloof me vanaf de dag dat ik begonnen ben hieraan is mijn hoofdpijn weggebleven, heel soms wat lichte hoofdpijn maar de aanvallen en de zware koppijnen waren gwoon weg!!!
Ik wist dat mijn buurvrouw verderop ook zoveel last van de hoofd heeft en ik ben naar haar toe gegaan en heb dit haar verteld, naar een week kreeg ik zelfs een bosbloemen van haar bezorgt omdat ze dus echt een week zonder hoofdpijn was.
Het is een medicijn voor hart patienten maar gek genoeg helpt het bij vele migraine patienten en gelukkig ook bij mij.
Nu ik zwanger ben is mijn hoofdpijnen wel terug gekeerd en dat vind ik wel echt heel erg jammer ik hoop echt dat ik het wel weer kwijt raak na de zwangerschap. Ik gebruik het medicijn nog wel ik ben het blijven gebruiken als ik stop word het nog vele erger, ik heb het overlegt en met de apotheker en er is niks bekend over gebruik in de zwangerschap wel ben ik van een hele tablet naar een halve gegaan.

Mischien is het wat voor jullie naar de zwangerschap schrijf het is op en vraag er is naar bij je huisarts wie weet komen jullie dr ook eens vanaf.
Groetjess dessie

Hahaha dat heb je gezegt he!!!!
Maar als hij het afraad om het nu te gebruiken probeer het dan eens na je zwangerschap als je dan ook veel last heb van migraine of erge hoofdpijnen.
Groetjes succes dessie

Terug
Bovenaan