Hier geen ervaring met osteopathie, maar ik ben wel een echte migraine patient ik heb dit een aantal jaar en ik had het ook soms een aantal keren per week.
Ik ben een aantal maanden geleden op advies van onze nieuwe huisarts begonnen aan het tablet METOPROLOLTARTRAAT , ja ik weet het een moeilijk woord, maar geloof me vanaf de dag dat ik begonnen ben hieraan is mijn hoofdpijn weggebleven, heel soms wat lichte hoofdpijn maar de aanvallen en de zware koppijnen waren gwoon weg!!!
Ik wist dat mijn buurvrouw verderop ook zoveel last van de hoofd heeft en ik ben naar haar toe gegaan en heb dit haar verteld, naar een week kreeg ik zelfs een bosbloemen van haar bezorgt omdat ze dus echt een week zonder hoofdpijn was.
Het is een medicijn voor hart patienten maar gek genoeg helpt het bij vele migraine patienten en gelukkig ook bij mij.
Nu ik zwanger ben is mijn hoofdpijnen wel terug gekeerd en dat vind ik wel echt heel erg jammer ik hoop echt dat ik het wel weer kwijt raak na de zwangerschap. Ik gebruik het medicijn nog wel ik ben het blijven gebruiken als ik stop word het nog vele erger, ik heb het overlegt en met de apotheker en er is niks bekend over gebruik in de zwangerschap wel ben ik van een hele tablet naar een halve gegaan.
Mischien is het wat voor jullie naar de zwangerschap schrijf het is op en vraag er is naar bij je huisarts wie weet komen jullie dr ook eens vanaf.
Groetjess dessie