Iemand ervaring??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik ben sinds kort lid van dit forum. Ik ben moeder van 2 kids en wij zijn nu bezig voor een 3e kindje. Ik merk dat ik er nu veel meer mee bezig ben dan bij de 1e 2, ik let op alles wat ik voel enzo.
Ik heb donderdag of vrijdag mijn nod en ik heb donderdag 5 januari behoorlijke buikpijn gehad, leek erg op heftige menstruatiekramp. Ik denk zelf dat dit mijn eisprong was.Ik ben vanaf toen ook mijn temperatuur gaan bijhouden (op de dagen dat ik thuis was) Op de dag van de eisprong was het 36,6 en daarna is mijn temp omhoog gegaan, en die schommelde zo rond de 37. Alleen vanmorgen was die opeens weer een stuk lager... :( Betekent dit dat ik dus niet zwanger ben, of kan het best zijn dat er een dagje tussen zit waarop de temp lager is....
Ik hoop het uiteraard, maar ik vrees van niet. Het is helaas nog te vroeg om te testen, vandaar dat ik hier maar advies vraag.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Ik heb er geen ervaring mee met die temperaturen ik heb wel veel gelezen op internet dat ie hoog moet blijven en dat als ie zakt je dan ook ongesteld gaat worden .......
Ikzelf zit ook op het wachtbankje ik heb morgen mijn nod dus heel spannend ik heb al heel veel buikpijn dus ben bang dat de duivels weer gaan komen .
Maar ik heb ook deze ronde veel buikpijn gehad met mijn eisprong maar ook daarna menstruatieachtige krampen dus ja je weet het dan toch niet .

Het enige wat je kunt doen is afwachten en testen en ja dan gaat de tijd erg langzaam !!

Veel succes ik hoop natuurlijk voor je dat het gewoon raak is !

Hoi bloemmie, bedankt voor je reactie. Ik heb deze maand ook veel last van buikpijn gehad, dus ik hoop dat dat de innesteling is geweest. Had gisteren ook gevoelige borsten, dus ja, dan duurt wachten helemaal lang ;-)
Ben bang dat ik mezelf gewoon gek maak, met alles wat ik denk te voelen...
Ik had ook op internet gezocht over dat temperaturen, maar werd er niet veel wijzer van, dus hoopte dat er hier iemand was die meer weet.

Nogmaals bedankt en succes! Hoop voor jou ook dat het raak is!

De tijd zal het leren ;-)

Hai StressC,

Alleeerst welkom bij de club! :)
Ik heb helaas geen ervaring met temperaturen.... Ik wilde het een tijdje geleden wel gaan doen en na 1x ben ik afgehaakt, is echt helemaal niets voor mij....

Ik heb ind net zo als bloemmie wel gelezen dat je temperatuur hoog blijft als je zwanger bent en je temperatuur weer daalt als je ongesteld gaat worden.
Ik hoop voor je dat het bij jou anders is en je in blijde verwachting mag zijn van jullie 3de wondertje!

Succes en sterkte met afwachten! Laat je even wat weten op je nod?

Fijne avond. Liefs Lynn.

hoi,

ik heb even mijn oude temp.lijsten erbij gepakt(hihi)
en hij blijft iid wel wat hoger, maar kan ook wel iets zakken het ging bij mij dan om 0,3..
het bleef wel wat schommelen,maar het zakte niet met een hele graad.
en dat deed het de keren dat ik ongsteld ging worden wel..

ik herken het meer bezig zijn met zwanger worden wel..bij een derde..
ik denk ook omdat je uit ervaring weet waar je op moet letten..al zegt dat nog niks over dat je sneller zwanger bent..

succes(en welkom!)

Dank je voor je reactie! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet heel consequent heb gemeten, dus tja.... Vanmorgen was het overigens weer 37,1, dus ik heb weer een beetje hoop! Ik hou jullie op de hoogte!

Om wat aan je temperaturen te hebben moet je heel consequent zijn, het gaat immers maar om miniscule dalingen en stijgingen.

Altijd rond dezelfde tijd, als je wakker wordt niet eerst opstaan of water drinken oid. Gelijk tempen, alleen dan heb je je basale temperatuur te pakken.

Bij mij steeg ie rond mijn ei in etappes ongeveer 0,6-1 graad en voordat ik ongi was ging ie ongeveer 0,5 graad naar beneden. Het kan dus best zijn dat je de hoogste tempstijging hebt gemist, omdat je pas met je ei ben gaan tempen. Pas als je 1 of 2 volledige cycli hebt getempt, weet je een beetje wat de voor jou normale temperaturen zijn.

Wenser

Terug
Bovenaan