Iemand ervaring??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik ben sinds kort lid van dit forum. Ik ben moeder van 2 kids en wij zijn nu bezig voor een 3e kindje. Ik merk dat ik er nu veel meer mee bezig ben dan bij de 1e 2, ik let op alles wat ik voel enzo.
Ik heb donderdag of vrijdag mijn nod en ik heb donderdag 5 januari behoorlijke buikpijn gehad, leek erg op heftige menstruatiekramp. Ik denk zelf dat dit mijn eisprong was.Ik ben vanaf toen ook mijn temperatuur gaan bijhouden (op de dagen dat ik thuis was) Op de dag van de eisprong was het 36,6 en daarna is mijn temp omhoog gegaan, en die schommelde zo rond de 37. Alleen vanmorgen was die opeens weer een stuk lager... :( Betekent dit dat ik dus niet zwanger ben, of kan het best zijn dat er een dagje tussen zit waarop de temp lager is....
Ik hoop het uiteraard, maar ik vrees van niet. Het is helaas nog te vroeg om te testen, vandaar dat ik hier maar advies vraag.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Ik heb er geen ervaring mee met die temperaturen ik heb wel veel gelezen op internet dat ie hoog moet blijven en dat als ie zakt je dan ook ongesteld gaat worden .......
Ikzelf zit ook op het wachtbankje ik heb morgen mijn nod dus heel spannend ik heb al heel veel buikpijn dus ben bang dat de duivels weer gaan komen .
Maar ik heb ook deze ronde veel buikpijn gehad met mijn eisprong maar ook daarna menstruatieachtige krampen dus ja je weet het dan toch niet .

Het enige wat je kunt doen is afwachten en testen en ja dan gaat de tijd erg langzaam !!

Veel succes ik hoop natuurlijk voor je dat het gewoon raak is !

Hoi bloemmie, bedankt voor je reactie. Ik heb deze maand ook veel last van buikpijn gehad, dus ik hoop dat dat de innesteling is geweest. Had gisteren ook gevoelige borsten, dus ja, dan duurt wachten helemaal lang ;-)
Ben bang dat ik mezelf gewoon gek maak, met alles wat ik denk te voelen...