Iemand ervaring

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik heb een vraagje of iemand dit herkend?
Ten eerste heb ik heel gevoelige boobies en ze zijn gespannen we enz. daarnaast heb ik al een week lang een weeig gevoel in mn onderbuik, soort trekkerig gevoel (mijn nod is as maandag), maar nu kreeg ik 2dagen geleden een beetje 1 gezwollen schaamlip... (sorry voor details). T is nu wel iets minder, maar vroeg me af of iemand dit herkend? Is het een zwschaps symptoom of iets anders? T jeukt niet ofzo...

Mn gevoel zegt ; zwanger, maar durf het niet te hopen!!

Xx

Eerste klachtjes komen me wel enigzins bekend voor. Ik had alleen geen weeig gevoel maar een raar aanwezig gevoel in mijn buik.

Het klachtje over de schaamlippen zegt me niks....

Liefs

Ik heb alles van internet gelezen en idd,...gezwollen schaamlippen zijn indd een zwangerschapskwaaltje!!!!!,...ben benieuwd,...kus nance

Ik heb geen idee, meid... Gevoelige boobies heb ik soms na mijn ei en soms vlak voor mijn nod en meestal niet. Een weeiig gevoel heb ik ook wel eens,, maar dat staat bij mij los van mijn cyclus. Ik kan zomaar ineens een dagje weeiig zijn.
De gezwollen schaamlip ken ik niet.

Maar.... het zijn idd ook zwangerschapskwaaltjes!! Het kan dus echt nog alle kanten op!

Dn gaan we samen wachten, ik heb ook maandag nod!

Mijn duimen draaien voor je,

Daisy

Bedankt voor de reacties, jullie zijn lief! :)

Spannend daycey!! Ga jij maandag testen?
Dan doe ik met je mee hihi, jij last van kwaaltjes?

Die laatste dagen vind ik altijd zo vervelend!! Wel/niet ongi, wel/niet testen, wachten of 2dagen tevroeg testen en dan natuurlijk positief/negatief testen :p
Spannend......

Xxx

Hey mimi,

Ik probeer niets te voelen, want ik ben al zo vaak door mij lichaam voor de gek gehouden! Toch voel ik stiekem allerlei steekjes al een week lang. Dit voel ik vaker, maar nu veel intenser. Verder heel erg moe, maar dat kan ook komen doordat ik heel slecht slaap de laatste nachten. En of dat dan weer een teken is, ik weet het niet.
Dit is nu mijn tweede ronde zonder hormonen na de iui en de vorige ronde kwam mijn ongi ene week later, omdat ik ineens geen hormonen meer had.
Ik denk dat ik dus pas woensdag ofzo ga testen. Weet niet of ik dat volhoud, maar dat is mijn voornemen, haha! Meestal voel ik mijn ongi al 3 of 4 dagen vantevoren aankomen, maar nu alleen een soort zwaar gevoel een beetje schuin achterin aan beide kanten.

Het kan bij mij dus nog alle kanten op, hoor! Na 2,5 jaar mag een positieve test wel een keer! E bij alle andere meiden natuurlijk ook.

Denk dat ik toch maar maandagochtend een testje ga doen, hihi.... Als ik mijn ongi niet overduidelijk aan voel komen tenminste! Weet ik iig dat'ie eraan komt!

Liefs Daisy

Hihi, ik heb dat ook ik wil niet veel aan symptomen denken, maar toch zit ik er dan stiekem weer aan te denken als ik weer wat voel of wat raars opmerk!! Ik zit nu in ronde 8 en ben 21 jaar dus ik zit een beetje met de onzekerheid 'zit alles wel goed'...

Ik slaap ook heel slecht, maar daar heb ik iets op gevonden!!! Valeriaan (is n homeopatisch middel wat tijdens zwangerschap gebruikt mag worden) dat neem ik n half uurtje voor ik ga slapen 1 tabletje, nou ik slaap prima en binnen een uur, normaal lig ik 2a3 uur klaar wakker in bed terwijl ik zo moe ben!! Dus miss een aanrader?

Jeetje 2,5 jaar, ik ga duimen voor je dat je een positieve test zal hebben!!!!!
Laat je het maandag wel even weten, als je gaat testen natuurlijk!

Xxx

Ja, ik las je tip over de Valeriaan idd! Moet morgen toch boodschappen doen, dus heb die maar even toegevoegd, hihi...
Zit nu nog op een tuinbank te wachten die voor negen uur geleverd zou worden... Ze beldden een half uur geleden op dat ze over twintig minuten zouden komen. Nu dus tien minuten geleden....

Maar goed, nu lekker drie dagen zonder wekker!

Als ik maandag ga testen, laat ik het natuurlijk weten, maar ik test alleen als ik echt geen ongi vermoed!

Fijn weekend!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan