Iemand ervaringen met de Quinny Buzz kinderwagen??

Hallo allemaal,

Hebben jullie misschien al ervaringen met deze kinderwagen?
Ik wil 'm graag gaan kopen, maar vindt het nog een heel bedrag!
Daarom wil ik graag weten of het de moeite waard is.

Laat het me alsjeblieft weten.

Alvast bedankt!
 
Hoi,
Ik heb geen ervaring met de Buzz, maar wij zaten zelf ook te twijfelen over de Buzz en de Speedy. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor de Speedy, omdat die een beter en iets zachter voorwiel heeft dat minder "stuitert". Ik vond wel dat de Buzz veel kleiner opgevouwen kon worden. Nadeel van de Buzz vond ik ook dat er geen echt netje onder zat.
Je kunt ook kijken op kieskeurig.nl, want daar staat de Buzz ook. En hij kwam er matig positief uit, als ik het me goed herinner.
Succes

groejts
greet
 
Hoi,

Ik heb hem ook bekeken ,hij was wel mooi maar vond hem niet echt praktisch vooral omdat er geen mandje in zat.Probeer maar eens wat in die tas te doen 1 brood en die zit vol.Ook vond ik het maar een beetje een gammel ding vooral waardat je hem vasthoud om te rijden.Mijn keus nee!
prijs/kwaliteit verhouding vond ik slecht


groetjes monique
 
Hoi,

Wij zten te twijfelen tussen een mutsy met 4 wielen en die quinny buzz. We kwamen er ook niet echt uit. Totdat ik mijn pas bevallen buurvrouw zag lopen met de quinny buzz en vroeg hoe hij bevalt.
Ze zei me dat ze al een nieuwe kinderwagen besteld hebben, want hij voldeed helemaal niet. Vooral erg gammel, en ze miste een mandje onderaan, nu had ze er een tas aanhangen met wat boodschappen, maar eigenlijk kon dat niet, want dan moest ze behoorlijk kracht zetten om te zorgen dat ie niet omviel.

Wij hebben dus gekozen voor de mutsy, prijs ligt even hoog. Je zou ook kunnen kijken bij div. zaken, vaak hebben ze wel aanbiedingen van overjarige kleuren. ik he nu een grijze met baluwe strepen en scheelde bijna 200 euro in prijs. Deze kleuren worden nl niet meer gemaakt dus vandaar dat prijsverschil.

Succes.