Iemand ervaringen met de Quinny Buzz kinderwagen??

Hallo allemaal,

Hebben jullie misschien al ervaringen met deze kinderwagen?
Ik wil 'm graag gaan kopen, maar vindt het nog een heel bedrag!
Daarom wil ik graag weten of het de moeite waard is.

Laat het me alsjeblieft weten.

Alvast bedankt!
 
Hoi,
Ik heb geen ervaring met de Buzz, maar wij zaten zelf ook te twijfelen over de Buzz en de Speedy. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor de Speedy, omdat die een beter en iets zachter voorwiel heeft dat minder "stuitert". Ik vond wel dat de Buzz veel kleiner opgevouwen kon worden. Nadeel van de Buzz vond ik ook dat er geen echt netje onder zat.
Je kunt ook kijken op kieskeurig.nl, want daar staat de Buzz ook. En hij kwam er matig positief uit, als ik het me goed herinner.
Succes

groejts
greet
 
Hoi,

Ik heb hem ook bekeken ,hij was wel mooi maar vond hem niet echt praktisch vooral omdat er geen mandje in zat.Probeer maar eens wat in die tas te doen 1 brood en die zit vol.Ook vond ik het maar een beetje een gammel ding vooral waardat je hem vasthoud om te rijden.Mijn keus nee!
prijs/kwaliteit verhouding vond ik slecht


groetjes monique
 
Hoi,

Wij zten te twijfelen tussen een mutsy met 4 wielen en die quinny buzz. We kwamen er ook niet echt uit. Totdat ik mijn pas bevallen buurvrouw zag lopen met de quinny buzz en vroeg hoe hij bevalt.
Ze zei me dat ze al een nieuwe kinderwagen besteld hebben, want hij voldeed helemaal niet. Vooral erg gammel, en ze miste een mandje onderaan, nu had ze er een tas aanhangen met wat boodschappen, maar eigenlijk kon dat niet, want dan moest ze behoorlijk kracht zetten om te zorgen dat ie niet omviel.

Wij hebben dus gekozen voor de mutsy, prijs ligt even hoog. Je zou ook kunnen kijken bij div. zaken, vaak hebben ze wel aanbiedingen van overjarige kleuren. ik he nu een grijze met baluwe strepen en scheelde bijna 200 euro in prijs. Deze kleuren worden nl niet meer gemaakt dus vandaar dat prijsverschil.

Succes.
 
Oke wil hier even op terug komen...
Wij hebben de Buzz gekocht en wij vinden hem helemaal geweldig!
Oke jullie hebben gelijk je kan er niet makkelijk boodschappen meedragen maar gelukkig hebben wij een auto waar wij mee boodschappen doen (en wat betreft die kleine boodschappen die passen wel in dat kleine tasje!)
En ik ben naar www.kieskeurig.nl geweest en ik zag alleen maar de cijfer 8 en 9!!!
Dus de buzz komt degelijk wel heel goed uit de test.
Maar iedereen zijn eigen ding natuurlijk...Ik vind hem super GAAF, STOER, MOOI, MAKKELIJK, etc...en hij past ook makkelijk in de auto. En wat nog geweldiger is mijn vriend vind hem ook SUPER dus plezier voor twee.
sorry maar moest dit even kwijt want ik las alleen negatieve reacties hi hi

Allemaal nog veel succes toegewenst....
 
Hallo allemaal.
wij zijn ook van plan om de buzz te gaan kopen, vinden hem ook allebei super en mooi. Alleen is de discusie welke kleur? Je kunt je maar ergens druk over maken!!!!
Vind ze allemaal wel iets hebben!!
Groetjes carlijn 24wkn en 4dgn
 
wij hebben de navy blue maar er zit een soort van glitter in dus in de zon lijkt ie
blauw paars..te lichte kleuren worden namelijk snel vies!!
Maar...we hebben een donkerpaarse maxi cosi erbij gekocht....
Echt zo cool...
Ps: Wij krijgen een jongetje, wij waren aan het twijfelen tussen donker blauw en paars (meisje/ jongen) Maar eigenlijk kon de donker blauwe bij allebei omdat ie paars lijkt in het licht...en de paarse vonden wij te meisjesachtig zoet..
Maar smaken verschillen...je moet ze gewoon in het echt zien!!
 
Wij hebben hadden ook de Buzz ingedachten, maar ineens ben ik zo verliefd geworden op de bugaboo Frog/gecko/cameleon.
Die komt ook erg goed uit de bus bij kieskeurig.
Heeft iemand ervaring met een bugaboo??
gr,

Eva
 
Terug
Bovenaan