Lig al sinds maandag in het ziekenhuis. Gister zou de uroloog weer komen omdat medicatie afbouwen niet lukte, maar niet geweest. Nu zou die vandaag komen en zit nog steeds te wachten.
Wil weten wat ze nu gaan doen.
Ze hadden het erover om een slang voor de urine rechtstreeks in mn nier te plaatsen maar lees op veel sites dat dit heel erg zeer doet en vaak zonder verdoving. Dat laat ik dus mooi niet gebeuren.
Lees ook dat sommige medicatie krijgen tot aan de bevaliing. Dus vroeg of dat kon. Maar dan zou ik gaan stressen zeggen ze en dat geeft kans op vroeg geboorte. Ben nu 32 weken. En ben juist in paniek om het feit wat ze uitgaan halen met mij. En of de baby daar geen last van heeft.
Wou dat ze de baby al veilig konden halen.
Dan kunnen ze mij meteen onder narcose opereren.
Maar heeft iemand ercaring hiermee? Raak echt een beetje in paniek
Wil weten wat ze nu gaan doen.
Ze hadden het erover om een slang voor de urine rechtstreeks in mn nier te plaatsen maar lees op veel sites dat dit heel erg zeer doet en vaak zonder verdoving. Dat laat ik dus mooi niet gebeuren.
Lees ook dat sommige medicatie krijgen tot aan de bevaliing. Dus vroeg of dat kon. Maar dan zou ik gaan stressen zeggen ze en dat geeft kans op vroeg geboorte. Ben nu 32 weken. En ben juist in paniek om het feit wat ze uitgaan halen met mij. En of de baby daar geen last van heeft.
Wou dat ze de baby al veilig konden halen.
Dan kunnen ze mij meteen onder narcose opereren.
Maar heeft iemand ercaring hiermee? Raak echt een beetje in paniek