IEMAND GEBRUIKT MIJN NAAM

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik wil even iets rechtzetten. Ik kom niet zoveel op forum, dit omdat ik idd zoals Kimapnsee zegt, al ruim 110 dagen wocht op mijn ongi en ik vind het vervelend om jullie telkens lastig te vallen met hetzeflde verhaal, daarom ben ik hier minder als alle anderen. Maar dit vind ik toch wel echt het toppunt, maar goed dat ik even heb terug gelezen anders wist ik nog niet eens wat er gaande is.
Vooreerst wil ik Kimpansee bedanken om voor mij op te komen, vind ik echt tof en lief van je.
Aan Chantal die schreef: "ze zou zelf graag eens zwanger zijn en het wil dan maanden niet lukken, dan piept ze wel anders." Wel meisje, het is in mijn geval wel zo en zo kwetst het mij ook hoor.
Als jullie hier al langer op forum zouden zijn en wat meer terug lezen dan kunnen jullie idd zelf zien dat ik niet zo ben en dat ik zo'n dingen nooit zou schrijven. Ik ben ook een van jullie en ik wil net als jullie heel graag zwanger worden.
Dus bij deze zou ik graag mijn naam zuiveren.
Weet voor de rest niet meer wat te schrijven, wil nog zoveel zeggen maar het doet nu even pijn om dit alles te lezen.
Nog eens bedankt Kimpansee.

groetjes,
Bea

hoi hoi,ik kom hier eigelijk niet meer,maar had afscheid bij het zwanger zijn forum genomen!!!maar kon het even niet laten om te reageren,ik kom hier wel al een tijdje,en had ook een reaktie gegeven,volgens mij een vrij normale maar dat weet ik niet meer precies,hier bij wil ik je ook erg mijn excuses maken,ja het is makkelijk om iemand ze naam te gebruiken,ik hoop dat je hier nog wel komt,ik even niet meer want ben er veel te veel mee bezig,ik hoop dat je mijn excuses wilt aanvaarden gr manuela

He Bea,

Ik heb ook gereageerd op die mail van Bea, en heb die van Kimpansee ook gelezen die jou verdedigde. Ik begrijp ook dat dat niet leuk is als ze jou naam gebruiken... Ik heb gereageerd op die mail van die andere laat ons haar of hem zo maar noemen, uiteraard niet op jou...
Hopelijk gebeurt dit niet weer...
Groetjes, sterkte en veel succes nog!

Liefs,
Erika

Hoi Meid!

ZOals ik al op Kimpansee reageerde: ik ging er echt niet vanuit dat jij het was!!!!
Vervelend dat mensen je naam gebruiken en ik denk dat men wel beter wist dan dat jij het was....
Veel liefs,

Ginger

Hoi Bea,

Hoe kan ik nou weten welke Bea het is??? Ik reageer alleen op "die" Bea zo..
Die woorden die zij schreef, die kwetsen ons allemaal, dus wilde ik daar iets van zeggen om alle anderen op dit forum die het wel goed met elkaar menen te steunen.

Dus dat ik jou daarmee kwets dat spijt me dan, maar ik heb dat stukje helemaal niet aan jou persoonlijk geschreven. Hoe kan ik nou weten dat er meer Bea's zijn..

Jij kwetst mij ook door zo letterlijk iets over mij te schrijven, terwijl ik helemaal niet persoonlijk aan jou heb geschreven..

Vindt het vreselijk dat je al ruim 110 dagen op je ongi wacht, maar daar reageerde ik dus ook niet op, ik reageerde op die andere Bea die iedereen op dit forum even wilde kwetsen, en ik dacht even te reageren om daarmee alle anderen die het wel goed menen te steunen, maar dat doe ik nu ook maar niet meer, want ik krijg er een slachte naam van terwijl ik alleen maar dacht voor anderen op te komen..

Sterkte verder Bea..

Chantal

Terug
Bovenaan