Iemand goudentip tegen bandenpijn?

Olla,

Nou, het is wel een beetje mijn eigen schuld, denk ik, maar goed. Na een aantal weken super misselijk te zijn geweest en bijna niets te kunnen doen, heb ik pillen gehad tegen de misselijkheid.
Ik voelde me weer Super woman ?, en heb gister van alles gedaan, huishouden, zware dingen getild, veel gelopen. Je kan het raden, bandenpijn. Mezelf over belast.

Nu heb ik zoveel pijn in mn liezen en rug. Ik kan amper lopen. Iemand gouden tip?
 
warmte! een warm bad of een warme kruik helpen enorm goed daar tegen.
en massage van je man dat verlicht.
enne... beetje minder heftig enthousiast zijn ;-) want je kan daar lang last van hebben anders !
 
Ha herkenbaar
Inderdaad warmte hielp maar ik had ool een grote bal (die ze ook bij fysio hebben of sport) en doordat ik daarop zat kon ik meer ontspannen en tegelijk wat kleinere oefeningen doen en bleef het relaxt.

Succes!
 
Ik heb ook heel snel last van zere onderrug en liezen. Zeker als ik dag teveel heb gedaan, dan lijk ik savonds wel hoogbejaard als ik opsta uit de bank.
Een warm bad/warme douchestraal op onderrug is dan heerlijk inderdaad. Maar ik heb ook een heupband gekocht (gewoon via bol) en dat helpt ook wel echt! Doe die dan alleen aan als ik stad inga of met huishouden bezig ben (dus als ik wat meer moet lopen). Merk wel echt wat verschil en voelt sws wel fijn en stevig aan..
 
Terug
Bovenaan