Iemand hier ervaring mee? Tips gevraagd

<p>Hallo,</p><p>onze kleine meid is nu 12 weekjes zit op 5 voedingen per dag en snachts komt ze dan wel en dan niet. Maar waar ik tegen aan loop is het volgende:</p><p>laatste voeding stond om 23uur. Maar ze was toen nog zo mega moe dat ik baar amper wakker kreeg. Toen de laatste voeding wat opgesschoven naar 23:45 daar is nu hetzelfde aan de hand. Toen de voeding maar om 22uur gedaan. Maar op welk tijdstip ik baar nu wakker maak om te voeden 22, 23 of 23:45 is ze nog zo lekker aan het slapen dat ze niet goed wakker te krijgen is. Maar ze is nog te jong om die voeding over te slaan...  oja ik geef borstvoeding (volledig) </p><p> </p>

Wij hebben ons zoontje savonds niet meer wakker gemaakt. Hij haalde uit zichzelf de voeding overdag in. Ging dus vaker drinken. Maar dat zou je moeten uitproberen of dat voor jullie ook werkt. 

Wij hebben onze dochter ook niet meer wakker gemaakt omdat ze dan in haar diepe slaap ligt om 23 .00 uur. Die voeding haalt ze overdag in. Je kunt ook proberen om haar 4 voedingen overdag te geven maar dan met meer voeding per keer. Bijvoorbeeld 7, 11, 15, 19 en dan naar bed

mijn dochter was 3 maanden toen ze klokje rond sliep (19.30 -7.30). Ik heb haar altijd de fles op verzoek gegeven. (in het begin gecombineerd met bv)Dus ik zou haar niet meer 's avonds wakker maken. mocht ze echt honger hebben, dan hoor je haar wel.Belangrijkste is dat je doet waar jij en je partner je goed bij voelen.

Hier ook zo’n slaapkoppie! Na 19.30 out of order. Ik dacht dan komt ze wel in de nacht maar al snel was dat ook voorbij. Voeden op verzoek, ik heb vertrouwen in mijn kleintje dat ze echt zelf vraagt. 
Maar ik wil niet dat er overdag meer dan 4 uur tussen zit. Ik kom dus ook op 4 voedingen per dag. 7 / 11 / 15 /19 dit wijkt natuurlijk weleens her en der maar meer krijg ik er niet in en ze doet het er prima op.

Ik zou haar lekker laten slapen. Je geeft borstvoeding, dus dan Kun je het aan haar overlaten. Wanneer ze honger heeft meld ze zich wel. Het voordeel van borstvoeden (op verzoek) is dat je niet aan schema’s vast zit zoals bij flesvoeding. Je melk past zich aan en ze drinkt wanneer ze honger heeft.  Anders dan bij flesvoeding zit je niet aan een maximum per dag. 
Mijn beide kinderen kregen ook bv en sloegen ook al snel (rond 10 weken en rond 6 weken) de voeding van 23 uur over. Ze kwamen uit zichzelf rond een of twee of drie uur. 

Terug
Bovenaan