iemand ideeen om de weeen op te wekken?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

er zit niet echt schot in de zaak hij heeft het naar zijn zin daar binnen. heeft iemand een idee om de weeen weer een beetje te helpen?

loop me al een slag in de ronte maar helaas soms wel en soms weer niet help!!!!!!!!!!!!!!!

ik hoor het wel van jullie.

nou doei doei lucy 37+3

Hoi Lucy

wat jammer dat het niet doorzet.

Ik heb gelezen dat warme bad wel goed kan helpen om weeen opweken, maar omdat jou vlizen gebroken zijn mag je niet meer in de bad. Wat je zou wel kunnen probeeren is lekeer warme douche en  de warme water lekker op je buik richten, dan zou het zefde efekt moeten zijn als warme bad.

Verder zou ik het echt niet weten,sorry.

Hoe lang mag je nog thuisblijven voor dat ze de bevaling gaan opveken?

hoi boontje en andere meiden

een bad hebben we helaas niet en ben al 2 keer wezen douchen wel lekker geslapen er na.

ik moet tot zondag ochtend wachten mischien schiet het vannacht op maar denk het niet.

a ja we zien het wel. nou doei doei lucy 37+3

Heb nog ff mn bevallings boekje erover nageslagen, maar ook ik kom niet veel verder dan het advies om een warme douche te nemen en je zoveel mogelijk af te zonderen.
Je moet voor jezelf een lekker warm en veilig plekje creeeren, met zacht licht.
Verder moet je niets meer te regelen hebben en jezelf rustig houden.

Nog een ding dat misschien kan helpen is een thee lepeltje wonderolie (te koop bij drogist)  vermengt met roosvicea in een keer opdrinken. Dit schijnt op je darmen te werken en die activiteit van je darmen kan door je baarmoeder over worden genomen.

Tja, ik hoop eigenlijk dat je deze tips niet meer nodig hebt en dat je nu al bezig bent...

Ik denk aan je!

Veel liefs en succes!
Nika

Het beste is om gewoon zoveel mogelijk te ontspannen. Als je  erg druk of gestresst bent, maakt je lichaam adrenaline aan en dat remt de weeen/bevalling. Vaak begint een bevalling ook 's nachts, omdat je dan het meest ontspannen bent.

De vorige keer heb ik een hele ananas opgegeten (volgens een bakerpraatje helpt dat ook). Niet omdat ik al wilde bevallen, maar de ananas was toevallig in de aanbieding . Die nacht ben ik dus wel mooi bevallen... maar volgens mij is dat echt puur toeval.
Als je lichaam er nog niet klaar voor is, zal er vrij weinig gebeuren.

Succes!

groetjes,
Ikke mv 1 & ? (37 wkn & 1 dg)

een lange wandeling maken en bitter lemon drinken.
Ananas en pindakaas zijn ook bakerpraatjes.
Maar ja wie weet helpt het.
Succes

Terug
Bovenaan