Iemand ideeen????

Ik word een beetje gek want ik kan helemaal geen leuk kaartje vinden.
Ik wilde graag een kraskaartje maar die is zo verschrikkelijk duur dus dat doen we niet maar weet iemand nog een leuk iets om een foto van te maken en dat als voorkant te gebruiken??
We krijgen een jongen, ik was al aan het kijken naar een grote brschuit met muisjes, maar kan zo snel niets vinden.
Bij zoon nr 2 hadden we een buik schildering gemaakt en dat als voorkant gebruikt.
Dus wie weet nog een leuk idee als voorkant voor een kaartje,
Ik dacht eerst ik koop letters in de naam en die zet ik op mijn buik (zie plaatje forum maart)
Maar volgens mijn man heb je dan een onwijs goeie fototoestel nodig omdat je het anders niet scherp krijgt.
Dus meiden HELP!!!!!!!!!!!
Wie helpt mij aan een leuk en orgineel kaartjes

Even over die foto, belichting is belangrijker hoor. Tegenwoordig kun je met een simpele camera al goede foto's krijgen. Zeker aangezien je het op een kaartje gaat doen en niet voor op posterformaat neem ik aan ;)
Belichting is wel heel belangrijk om het duidelijk te laten zijn, je flitser hiervoor gebruiken is namelijk niet verstandig. Maar als je wat kan regelen met allerlei lampen (kijk uit voor schaduwen op de tekst)... lukt het over het algemeen wel hoor! Succes ;)

Je kan die foto ook gewoon proberen en het kaart bijv. zwart/wit afdrukken, daar heb je een net iets minder scherpe foto voor nodig. Maar je kan het toch gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis.
Ik vind het wel een leuk idee trouwens! Zal eens even snuffelen naar iets speciaals (en betaalbaars!)

De rol beschuit zijn van Kennemer cards, daar hebben ze ook nog andere leuke dingen zoals een piramide, deurhanger enz enz. Wellicht dat daar iets voor jullie bij zit. Die zijn ook lang niet zo duur als de echte beschuit en de kraskaartjes!

Wij hebben zelf een kaartje ontworpen. Een goede vriendin heeft een heel duur photoshopprogramma en daarmee kan je zulke dingen doen. We laten het kaartje wel bij de drukker afdrukken, omdat het wat kosten betreft niet heel veel ascheelt. Bij ons komen er drie foto's op; een foto van onze oudste en mijn buik en twee foto's van de beeb met mijn man en oudste. Maar die kunnen we pas maken als beeb is geboren, we sturen de kaartjes dan ook een paar dagen later weg.

Misschien een idee?????

Bedankt voor jullie reacties, ik heb zowaar wat gevonden via een site: geboortepost.nl
Vandaag een proefdruk binnengekregen met alles erop en eraan, en we zijn tevreden erover.
Nogmaals bedankt voor jullie reacties

Terug
Bovenaan