Iemand in mei gestopt met de pil voor eerste kindje?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben in Mei gestopt met de pil voor een eerste kindje. Ben heel benieuwd hoelang het gaat duren voordat ik zwanger word.
Zijn er nog meer die rond deze tijd zijn gestopt?

quote: iloon2286 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-06-2009 16:03:11'));

Hallo,

Ik ben in Mei gestopt met de pil voor een eerste kindje. Ben heel benieuwd hoelang het gaat duren voordat ik zwanger word.
Zijn er nog meer die rond deze tijd zijn gestopt?

hoi iloon.

Ik ben ook in mei getopt met de pil 4mei
ga nu voor de 2 ronde.succes gr luna

Oke dus de eerste maand was nog geen succes dus? hmm irritant dat je zolang moet wachten tot de volgende maand.
Ben je er ook veel mee bezig of valt mee?

quote: iloon2286 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-06-2009 20:11:27'));

Oke dus de eerste maand was nog geen succes dus? hmm irritant dat je zolang moet wachten tot de volgende maand.
Ben je er ook veel mee bezig of valt mee?

hey iloon
 ja ik ben er wel mee bezig. ik heb en lichtepil gesligt 5 maanden maar. en4 mei gestopt.toen en clyles van 26 dagen gehad, ik denk zelf dat ik aan het   onpilen bent. heb ookovelatie testen gekocht van de kruidvatmerk.   maar snap ze niet zo. en ja het blijf moeilijkwant weet ook niet wanneer ik me eiensprong   krijg. dus ik laat nu het natuur ze gang gaan. het is pas rond 1 nu naar rond 2, gr luna

Oke ik had microginon 30 dus ook een lichte pil ik zal het wel zien nog 1,5 week dan moet ik ook ongesteld worden hopelijk niet natuurlijk. Reageerd jou lichaam nu ook anders nadat je met de pil bent gestopt of   voel je niet veel verschil? Ik heb nog geen ovulatie testen gehaald ga het eerst zonder proberen als ik ong 3 maand bezig ben dan koop ik ze wel denk ik hihi vond ze nogal duur! en aangezien ik toch net bezig ben zal wel eerst ff kijken hoe het allemaal vanzelf gaat.

succes met je 2de ronde!

groetjes

Terug
Bovenaan