Iemand ingeleid en wat voel je ervan???

A

Anoniem

Guest
Hey dames,

Ik ben vandaag 38 weken en 4 dagen zwanger van een jongetje :)
27 oktober ben ik uitgeteld en de 26e heb ik mijn laatste afspraak bij de gyne...
Als ik dan nog niet bevallen ben gaan ze kijken of mn biebie laag genoeg ligt en de ontsluiting goed genoeg is om me dat weekend in te gaan leiden??

Ik weet wat de mogelijkheden zijn, maar ben benieuwd of je er iets van voelt als ze je vliezen breken ???

Liefs Esther

Hoi Esther,

Ik ben twee weken geleden ingeleid ivm zwangerschapsvergiftiging.
Bij mij begonnen ze het inleiden dmv vliezen breken (tegelijk een electrode op de schedel van onze klein meisje als bewaking) en een infuus.
Het vliezen breken is niet pijnlijk alleen een raar gevoel als ze de baarmoedermond iets naar voren halen. Ik vond het niet pijnlijk. Het vruchtwater stroomde beetje voor beetje eruit.

Bij mij is de bevalling vlot verlopen. Ik werd om 8.30 ingeleid en had o 12.30 4 cm ontsluiting en om 14.00 10 cm ontsluiting. Nova werd geboren in 2 a 3 persweeen (totaal 7 min). Ik vond inleiden dus goed te doen en ik zal er voor tekenen als ik dit van te voren geweten had.

Veel succes, tot snel,

Liefs Vera en Nova (13dagen)

Hoi,

Ik ben afgelopen vrijdag ingeleid dmv het inbrengen van een gel. Dit hebben ze twee keer gedaan en de weeen kwamen langzaam op gang. Het is niet zo dat je direct een weeen storm krijgt. Mijn vliezen zijn uit zichzelf gebroken, dus daar kan ik je verder niets over vertellen. Mijn bevalling was heel erg heftig, maar dat kwam vooral omdat de kleine er ineens uit moest (haar hartslag schommelde heel erg) en met de vacuum gehaald moest worden en ik had rugweeen. Maar op zich vond ik het wel meevallen hoor, ik had het erger verwacht.

Probeer er zo ontspannen mogelijk in te gaan, dat zal je echt helpen. Wij hadden een laptop en wat films mee naar het ziekenhuis, absoluut een aanrader dan gaat de tijd wat sneller en ben je afgeleid. (ik heb overigens maar 1 film bewust meegekregen, maar het gaat om het idee hahaha)

Groetjes Jet

Terug
Bovenaan