Iemand intresse in gratis buggy

Ik heb van een kennis van ons een blauwe 1 standen buggy gekregen.
Maar heb zelf net een nieuwe gekocht. Hij ziet er nog als nieuw uit en is super licht voor op de fiets. Kan ik iemand hier blij mee maken. Ik woon in Zaandam

gr van Mariska mama van Zifjon

hoi hoi.ik heb wel interesse.ik wilde toch gaan kijken voor een lichte buggy die ik straks ook mee kan kemen op de fiets.ik woon in alkmaar dus das te over zien.groetjes,karin

Hoi Karin,

Er heeft net ook iemand gereageerd op marktplaats dus als je hem wilt hebben moet je snel zijn weet niet wanneer die ander hem wil komen ophalen maar het kan vandaag of morgen middag na 12 uur vrijdag de hele dag en zaterdag ook na 12 uur. Op markplaats kan je foto zien toets gratis buggy in en je vind hem hij is blauw.

gr van Mariska

quote: Hope and Fait reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-08-2008 08:20:40'));

Hoi Karin,

Er heeft net ook iemand gereageerd op marktplaats dus als je hem wilt hebben moet je snel zijn weet niet wanneer die ander hem wil komen ophalen maar het kan vandaag of morgen middag na 12 uur vrijdag de hele dag en zaterdag ook na 12 uur. Op markplaats kan je foto zien toets gratis buggy in en je vind hem hij is blauw.

gr van Mariska

hoi hoi

karin zal niet snel gaan reageren want ze is aan het werk dus kan je hem zowieso voor der vast houden tot vanavond?tot ze gereageerd heeft?

lies mama van caithlyn 03.03.2008 ( een vriendin van karin )

quote: Hope and Fait reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-08-2008 11:14:54'));

Ik zal hem appart houden heb net mijn super mobiel binnen gekregen, Ga maar eens kijken hoe hij werkt :) .

gr van Mariska

nou heel veel plezier met je super mobiel

Hey jij zat toch op je werk..... stiekum mailen he in de tijd van de baas  Nou spreek je later nog wel ff voor afspraak. je kan me mailen op ronald.mariska@kpnplanet.nl

gr van Mariska

Terug
Bovenaan