iemand kassa gezien gisteren ging over zwangerschapshormoon dat op de verkeerde manier gebruikt word

Heeft iemand van jullie kassa gezien, het ging in eerste instantie over afvalmethodes en schijnbaar gebruiken ze daar ook het zwangerschapshormoon voor en spuiten het dan om af te vallen.
Beetje raar gevoel had ik daarbij, ik dacht dat moederes voor moeders voor vrouwen waren die moeilijk zwanger kunnen worden en niet om aan je lijn te werken, erg raar en dubbel???

Ha Wendy,

Ik heb van moeders voor moeders nadrukkelijk te horen gekregen dat hun urine niet voor dergelijke doeleinden gebruikt wordt.

Misschien komt het van derde wereld landen? Of werd er een verband gelegd met moeders voor moeders?

gr.
Wenser

Dat werd er wel ind gedaan, maar dat wordt allemaal onderling gedaan, via verkeerde doktoren en apothekers, dan ga je toch wel effe nadenken, hoe is het verder met je.

hoi hoi

ok mij is toen verzekerd door moeders voor moeders dat het niet daarvoor wordt gebruikt
maar dan vraag ik me wel eens af waar ze het dan vandaan halen????

plus die hcg kuren om af te vallen werken voor geen meter en is alleen maar geld klopperij

groetjes moekje

Moeders voor Moeders haalt urine op van zwangere vrouwen en die urine wordt gebruikt voor het maken van het medicijn Pregnyl.

In Kassa werd Pregnyl gebruikt als hormoon om af te vallen en zoals uit Kassa dus bleek, is dit illegaal en mag dit niet. Maar zo lang er artsen blijven die Pregnyl voorschrijven voor afvallen, krijg je dit misbruik.

Moeders voor Moeders wil dit natuurlijk niet, aangezien ze niet willen dat de opbrengst van urine daalt, want dan kunnen ze minder Pregnyl maken.
In mijn ogen moeten ze (inspectie gezondheidszorg) de schoonheidssalons aanpakken die op illegale wijze Pregnyl via artsen verkrijgen.

Esk

en weet je wat ik nog zo vreemd vind
het kost zooooo veel urine en zooooo veel moeite om het te maken en het KOST bijna niks al je het moet kopen die pregnyl bij de apotheek

ik had het gehoord, iets van €13,00 bij apotheek en de afslankinstituten verkopen het voor €300,00. Hoezo winst maken voor iets wat bedoeld is om vrouwen zwanger te maken die moeilijk zwanger kuinnen worden.

Terug
Bovenaan