iemand leuk idee?

A

Anoniem

Guest
he meiden,onze dochter is bijna 4 mnd en nou wou ik een foto maken om er kerstkaarten van te laten drukken,heeft iemand een leuk idee??groetjes

Hoi,

wij willen dat ook laten doen.
Heb vanmiddag al op de zolder gekeken voor een kerstmutsje, maar ken er geen vinden.
Maar dat is dus onze bedoeling.
Iemand een idee, waar je die mutsen kunt halen??

Groetjes Debby.

hey debby,ja met een kerstmuts was al wel de bedoeling maar ik vroeg me af of iemand een leuk idee -hoe-op de foto.
de blokker bij ons heeft de gewone rode mutsen maar ook kleine mutsjes(babyformaat)
in t roze of blauw.doeiiiii

Hoi,

Ik had vorig jaar voor Hjerre een kerspak gekocht bij de HM en ik zag gisteren dat ze ze weer hebben in de winkel. Heel leuk joh! Nu kan mijn kleine meid het aan. Leuk op een sneeuwdeken leggen onder de kerstboom...voila klaar!

Ik denk dat ik dit jaar naar de kerstshow ga bij ons in de buurt, daar hebben ze levensechte ijsberen, waar kinderen mogen zitten en aaien...

Groetjes Hanneke

Hoi,

bij ons verkopen ze bij Tuinland (is hetzelfde als Intratuin) kerstpakjes voor baby's. Helaas is Stijn al heel groot voor zijn leeftijd en past hij er niet in. Anders had ik dat gekocht en hem neergelegd met om hem heen een slinger kerstguirlande. En dan zijn broers erbij natuurlijk. Nu ga ik nog even wat anders bedenken. anders koop ik een kinderpakje en maak hem zelf even kleiner met de naaimachine.

Groetjes van Marloes

ps. bij de ah hebben ze nu een kortingsactie voor kaarten. kijk maar op hun website!!!!

ik heb ooit eens zelf een kerstsok gemaakt die best groot is uitgevallen.
5 jaar geleden hadden we al een keer geprobeert of me nichtje er in kon maar zij was toen al te groot.
Maar vorige maand heb ik mijn dochterje erin geprop. Ging nog net en foto's genomen. Zo een leuk gezicht. Gaan er inderdaad kerstkaarten van maken.
IS nog een verrassing voor de opa's en oma's en de rest natuurlijk

Hoi,
ga  met je kleine naar een grote kerstshow bijv. bij een tuincentrum en leg hem/haar in een grote bak met kerstknuffels of een ander leuk kersttafereel. Geeft echt een heel leuk resultaat.
Groetjes van Sonja

Hallo mama's

In 2004, het jaar dat we onze dochter kregen, hebben we deze kerstkaart gestuurd.

Ze ligt gewoon op een voedingskussen met een handdoek eroverheen. Die stralende lach was natuurlijk een toevalstreffer!

Dit jaar ga ik proberen om ze samen, met kerstmuts op de foto te krijgen, maar dat zal een hele klus worden!

Ook leuk is met kerstlichtjes en (nep)kerstballen en dan niet flitsen terwijl het een beetje donker is. Dat geeft een leuk effect.

Veel plezier ermee!

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan