iemand leuke ideen voor kraamfeest?

Hoi allemaal,

We hebben besloten om een kraamfeest te gaan geven als de kleine geboren is.
( we hebben al n dochtertje van   bijna anderhalf)

Vind het leuk als t n beetje orgineel wordt, dus niet alles alleen maar roze of blauw en beschuit met muisjes.
Heeft iemand van jullie goede ervaringen met internetsites of andere goede tips?
Ik ben in augustus uitgerekend.

Groetjes!

Hoi,

Ook wij hebben gekozen voor een kraamfeest.
Ik heb last van bekkeninstabiliteit en de kleine wordt met een keizersnee gehaald en heb dus echt mijn rust na de bevalling nodig om te hertstellen.We hebben al een zoontje van 5 en het kan heel onrustig worden voor hem als er steeds mensen voor de baby komen.  Ik ken mezelf ook een beetje en ik ga toch lopen als er mensen komen en om dat te voorkomen hebben we gekozen voor  het kraamfeest.
Zo'n 5 weken na de bevalling willen we het geven en dan zitten we eind juni en gokken op mooi weer zodat we lekker de tuin in kunnen.
We zitten ook te speuren naar leuke ideeën. Wat ik wel leuk vond zijn de volgende puntjes.
-kleine cakejes met glazuur en in de muisjes dopen(dus wel zelf glazuur maken, anders plakt het niet.
-soesjes met chocoladesaus overgieten of indopen net als een ijsje en die door de muisjes halen.
-leuk boekje neerleggen waar de gasten leuke verhaaltjes of wensen voor de baby in kunnen schrijven.
-zelfbedieningtafel maken, zodat je tijd hebt voor je gasten. Anders ben je alleen maar aan het rennen en spreek je niemand of misschien heb je wat buurmeisjes/jongens die voor een kleine vergoeding willen lopen met hapjes en drankjes als je veel mensen verwacht.

Ik ben ook benieuwd of er mensen nog tips hebben, kan ik ook wel gebruiken

Evelien mv Dylan en 29 wkn zwanger

Terug
Bovenaan