Iemand lift naar Forumdag ?

Hoi mama's,

Ik kan eventueel nog iemand voorzien van een lift richting dierentuin (forumdag).

Echter heb ik niet  geen grote auto (VW Polo) en kan daar dus geen twee grote kinderwagens in. Dus als je een érg compacte kinderwagen hebt of een kleinere buggy zou het misschien nét gaan.

Ik woon overigens in Breda..
Als je in de buurt woont pik ik je gewoon op, anders zelf even kijken hoe je in Breda komt...

Ik hoor het wel of er interesse is!!

Taxibedrijf "Kay's Mum"
(Esmé mv Kay)

hoi hoi

hier iemand uit jouw omgeving... klundert,,,

heel mischien kan ik mijn dienst van 19 april ruilen en dan kan ik mee, het is nog even afwachten of diegene voor mij kan werken nml (is nu met vakantie)..
dus we blijven duimen draaien..

Mocht ik vrij krijgen dan zou ik graag gebruik maken van jouw taxibedrijf.....(heb een deeltaxipasje hahaha) Erg lief van je

wbt wandelwagen.. ik heb een quinny dus niet compact, dus dat zal ws niet gaan. kan wellicht een buggy lenen van de buren...nog even concreet maken...

Maarre ..als ik vrij krijg en met je mee mag rijden.. dan delen we de kosten.....!!!!!

alvast bedankt en je hoort nog....

groetjes Tobi

Het is  toch nog een half uur rijden naar Klundert hoor..
Ik moet dan 3 kwartier omrijden,..

Want vanuit Breda is het een uur naar Amersfoort en  vanuit Kundert is het 1 uur en 15 minuten. Vanaf Breda is het een half uur naar Klundert rijden..

Kan iemand je hier misschien dan hier afzetten?

Esmé mv Kay

hoi hoi

jeetje idd dat is toch nog ver omrijden . enne scheelt veel wbt tijd....
stond daar niet bij stil.. sorry blond...........

nee hoor dan kijk ik wel wat ik kan doen...
eerst maar eens te horen krijgen of ik vrij ben.

liefs tobi

iig bedankt

Beetje omrijden vind ik geen bezwaar, maar als de tijd bijna gelijk is aan "op plaats van bestemming" zijn is het net even te ver.. Sorry!!!

Of pak anders de trein naar breda..

Ik hoor het wel!

Esmé mv Kay

Ps: Ben ook blonT hoor, helemaal niks mis mee!  

heey

ook nog op.......?

met de trein is wel een optie maar een hele onderneming vanuit het gat klundert
(is geen station.......

met de bus zou kunnen.. rechtsreeks verbinding..
alleen moet ik dan even kijken wie rijdt, want als ik weer zo'n muts als chauffeur tref dan denk ik er even over na.. heb nu busfobie..hahahah
maar dat is een ander verhaal...

liefs tobi

Ik ben een echte nachtbraker en lig er nooit voor 01.00 uur in..

Het is ook een heel geklooi als je geen rijbewijs hebt of geen auto. Al helemaal als je een kleine hebt..

Maar in ieder geval succes met het regelen!

Esmé mv Kay

heey

Heb wel rijbewijs maar geen auto............
ooit als we veel centen hebben .. tweede auto, nu even niet.. maar goed.........

kijk wel wat ik doe iig hartstikke bedankt voor het aanbod...

enne ik lig er ook nooit vroeg in,,,, maar ga nu wel zo, morgen druk daggie, familie bezoek,   nachtje ergens slapen, ben niet fit en moe van het werken.....

liesf tobi

Terug
Bovenaan