Iemand met 'sprongetjes' ervaring?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Even een vraagje, zit er rond de 11 maanden weer een sprongetje?
Jente wordt de laatste nachten om de ongeveer 45 minuten wakker. Soms pruttelt hij wat en slaapt door, soms huilen en soms brullen.
Even troosten en zijn knuffel en speen geven helpt wel maar je kan je voorstellen dat ik dat na 4 nachten elk uur ook wel weer gezien heb.
Vindt het ook wel weer erg zielig om hem te laten huilen, hij is ook wat verkouden en heeft onstoken oogjes!

Moeilijk om te bepalen wat er dan aan de hand is want ik heb niet echt het idee dat hij bijvoorbeeld pijn heeft ofzo. Het lijkt een beetje gewoon te worden. Heb hem gister wel even laten huilen maar ben dan toch bang dat er echt wat is en hij me gewoon nodig heeft.

Groetjes Fennie en Jente (11 maanden en 2 dagen)

Yes volgens het boek wel.
Bij 44 weken staat een donderwolk jeeeeej

Ik merk aan Yoëll ook goed de sprongetjes, eerst konden we er geen touw aan vast knopen, maar heb het steeds opgeschreven en nu blijkt dat hij een sprong steeds een maand eerder ongeveer heeft.

Succes en dus lekker even met hem knuffelen, hij zal je even nodig hebben

uhh, afgelopen nacht was mijn eerste. Hoop niet dat ie het 4 nachten gaat volhouden.
Verders heb ik geen ervaring met sprongetjes: behalve dan m'n eigen ...
Liefs Nelleke

Ja, na de 11 maanden komt weer een volgend sprongetje. De "donkere" weken beginnen rond de 50.5 weken. Tijs is nu bijna 50 weken en begint altijd een week eerder dan het schema aangeeft. En de laatste paar dagen is het alweer goed aan hem te merken. Wij verdenken hem ervan dat hij stiekum het boek leest. Dit sprongetje duurt tussen de 3 en   6 weken, met het hoogtepunt halverwege. Wordt bij Tijs leuk, want als ik het schema in het boek bekijk is dat voor Tijs bij precies 52 weken! Wordt een leuke verjaardag!!!

Groetjes,
mama van Tijs

Bedankt meiden, dan weet ik een beetje waar het aan ligt!
Hij heeft vanacht weer iets beter geslapen maar nu heeft hij net zijn prikken gehad dus ik ben benieuwd of dat zijn uitwerking heeft.

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan